גילה אדרעי זומנה ע"י הנהלת הרכבת לשימוע לפני השעיה

(עדכון) - ועד עובדי הרכבת מבקשים מביה"ד לשבות, בתגובה למהלך של ההנהלה ושר התחבורה, שהודיעו על הסכם למיקור חוץ לתחזוקת הקרונות ■ שר התחבורה כץ: "אם יתחיל רצף שביתות - נסגור את הרכבת"

בוועד עובדי הרכבת מיהרו להגיב אמש (א') למהלך של הנהלת רכבת ישראל, אשר הודיעה כי חתמה על הסכם להפרטת תחזוקת הקרונות החדשים ברכבת בברכתו של שר התחבורה ישראל כץ - הכולל עשרות קרונות שעבודת תחזוקתן תופרט לחברה הקנדית "בומברדייה".

בתגובה להודעה, יצא ועד העובדים בהודעה "דחופה ביותר" אתמול שנשלחה לביה"ד לעבודה, בבקשתה להתיר לעובדים לפתוח באופן מיידי בשביתה - בשל החתימה על ההסכם חד-צדדית מול החברה הקנדית, שנעשתה כהגדרתם "כגנב באישון לילה ובחוסר תום לב".

בתוך כך, אבי דרעי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אישר הבוקר בגל"צ, כי יו"ר ועד העובדים ברכבת גילה אדרעי זומנה ע"י הנהלת הרכבת לשימוע לפני השעייה, לאחר שלטענת ההנהלה היא הטרידה בשלושה מקרים שונים חברי הנהלה תוך שימוש במילים "מעולם העבריינות".

נזכיר כי ההנהלה חתמה על הסכם לתחזוקת 130 קרונות חדשים עם "בומברדייה". במסגרת ההסכם, על "בומברדייה" לגלות מוכנות להשתלב במערכת התחזוקה של הרכבת תוך 3 חודשים. (לסיפור המלא)