חיכה בתור לאייפד בגשם במשך 4 ימים - תמורת 905 דולר

ענקית הטכנולוגיה משיקה היום ברחבי העולם את "האייפד החדש" שלה, עם מסך ומעבד משופרים ■ תורי ענק נרחבים ברחבי העולם ליד חנויות האפ-סטור ■ ובסידני, הסכים אדם אחד לחכות כ-4 בתור, כדי לרכוש את האייפד למישהו אחר - תמורת תשלום

ענקית הטכנולוגיה אפל , משיקה היום (ו') את מכשיר האייפד החדש שלה, אשר זכה לכינוי זהה ("האייפד החדש" / "New iPad"), שמתאפיין במסך חד יותר ומעבד מהיר יותר מזה של קודמו - וזאת, במטרה לעקוף את המוצרים המתחרים של גוגל ואמזון בשוק הטאבלטים.

המדינה הראשונה בה התחיל להימכר האייפד הייתה אוסטרליה, כאשר בסידני איתרה התקשורת את סטיב, אשר לטענתו מחכה ליד האפ-סטור מזה 4 ימים - וזאת, אפילו לא כדי לרכוש את האייפד לעצמו, אלא למישהו אחר, ששילם לו עבור השירות 905 דולר אוסטרליים.

הדגם החדש מציע שיפור משמעותי באיכות המסך שלו, ששודרגה לטכנולוגיה - רטינה, הקיימת באייפון 4 וב-4S. גודלו של המסך מגע עדיין ישאר 9.7 אינץ'. כמו כן, לאייפד החדש יש מעבד מהיר כפול ליבה במהירות 1 ג'גה הרץ בשם A5X, שיאפשר לו לספק גרפיקה טובה יותר. מלבד זה, המצלמה האחורית שודרגה ל-5 מגה פיקסל, לעומת המצלמה הלא ממש טובה הקיימת באייפד 2 שהייתה עם חיישן של פחות מ-1 מגה פיקסל.

גם באסיה, אירופה וארה"ב (שם צפויה ההשקה להתחיל ב-08:00, שעון ניו-יורק) נצפו תורים ארוכים של לקוחות, המחכים לשים את ידם על המכשיר החדש של אפל. "ירד גשם בלילה, אבל לאנשים לא אכפת. הם כאן מ-4 לפנות בוקר", דיווחה כתבת CNBC. "זה ממש סוג חדש של שיגעון למוצר של אפל - גדול יותר מכפי שהכרנו".