למרות שהמלחמה עוד כאן, חברות הנדל"ן למגורים מציגות נתוני מכירות יפים מפתיחת השנה • כמות משמעותית מהדירות שנמכרו - בדרום
בנק אוף אמריקה בחן 12 קמעונאי אופנה מובילים באירופה, ובהם זארה, אסוס, נקסט והוגו בוס, ומציג את האתגרים הגדולים שלהם ב־2024 - בראשם המתחרים הסיניים • ההצעה היא להתמודד עם המצב באמצעות בידול, כמו מהירות אספקה או תחלופת מותגים גבוהה
התקררות הכלכלה העולמית ועליות הריבית הן רק קולות רקע למחיר שהמלחמה תגבה מהמשק כולו. בשלב זה בלבד מעריך האוצר שהיא תעלה לקופת המדינה 200 מיליארד שקל • כדי להתגבר על הירידה בהכנסות, יצרנים מקומיים יכולים לפנות לחו"ל
מחקרים מראים כי כאשר אנשים מזדהים עם מותג, הם מגנים עליו מפני התקפה • צרכנים שנתקלים בביקורות שליליות על מותגים שנתפסים כרלוונטיים לזהות שלהם, מביעים נכונות גבוהה יותר לרכישה כצעד של הבעת תמיכה
לפי דיווח באתר בלומברג, קבוצת הבנקאות השוויצרית החלה בתהליך לא רשמי של מכירת פעילות קרדיט סוויס ניהול נכסים - זרוע של הקבוצה בארה"ב • עדיין לא ברור אם התהליך יושלם, אך הזרוע האמריקאית צפויה למשוך עניין מקרנות הון פרטיות
בעידן שבו כמעט לכל חברה קמעונאית יש אתר עצמאי או פעילות באחת מזירות המסחר הגדולות, קשה יותר למשוך את תשומת לב הלקוחות בתקופת מבצעים • הנה 15 כלים שיאפשרו למנהלי איקומרס לבלוט בחודש שרושם שיאי מכירות מדי שנה
הפניקס תשלם 574 מיליון שקל עבור 14% ממניות קבוצת מאיר של משפחות שחר וקז, ותקבל אופציה לרכישת 6% נוספים בעוד כשלוש שנים
המשבר בהייטק הרחיק חדי קרן רבים מהנפקה, וחלק מבעלי המניות מאבדים סבלנות • הצעה שנשלחה לגורמים בשוק חושפת כי חלקם מוכנים למכור את ההחזקות שלהם גם בשווי נמוך משמעותית מזה שניתן לחברה בגיוס האחרון • מי הסטארט־אפ היחיד ברשימה שהצליח לשמור על השווי מתקופת השיא ב־2021?
הקורונה השפיעה רבות על הרגלי צריכה, והאיצה נושאים שלא היו בהכרח במרכז שיקול הדעת של הלקוחות • דוח חדש מגלה שצרכנים סבורים שתקשורת כנה ושקיפות מצד החברות חשובה מבעבר, עם זאת, עדיין המחיר, איכות המוצר והזמינות שלו, נמצאים בראש סדר העדיפויות
עבור מנורה מבטחים זו ההשקעה השלישית ביזמיות נדל"ן בחודשים האחרונים, כשגם חברות ביטוח אחרות השקיעו מאות מיליונים בתחום הצומח • רם אדרת מדווחת על מכירת 1,000 יחידות דיור בשנה האחרונה
הפודקאסט "Pipeline" של אדם גרדהדט עוסק באופן מפורט במרקטינג ובדרכים היעילות ביותר לקדם תוכן ברשת • ביקורת פודקאסטים
ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה
שכר דירה שמחושב כאחוז מסוים מהפדיון משאיר מקום לפרשנות, משום שהקו בין מכירות אונליין למכירות בחנות מיטשטש • האם החנויות יצטרכו לחשב את שכר הדירה גם לפי מוצרים שנרכשו אונליין ונאספו בחנות?
יותר ויותר חברות בעולם פונות לפתרונות של אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מיקום במטרה להגיע לצרכנים כשהם מחוץ לבית
התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי
סין פרסמה מאוחר ביום שישי הגבלות על יצוא טכנולוגיה של בינה מלאכותית שאילצו את החברה האם של טיקטוק, בייטדאנס, להאט את השיחות עם חברות בארה"ב על קניית חלק מיישום המדיה החברתית
אנשי מכירותטכנולוגיה: סטארט-אפיםעוד פודקאסטעסקים קטנים ובינונייםפודקאסטקמעונאותקניות באינטרנטרכישותשיווקשיווק דיגיטלי