השיחה: אביבית פלג מתחייבת

מי הגיעו לאירוע ההתרמה של בילינסון? ■ איזה חלום הגשים ניר שטרן? ■ וגם: מה קורה על הגג של מטה פייסבוק?

ידידי המרכז הרפואי בילינסון התהדרו אמש (ב') במיטב מחלצותיהם, ונאספו במתחם קסטיאל לאמנות ולעיצוב בתל-אביב, על מנת לחזות בתערוכת אמנות ישראלית (שאצרה בהתנדבות הציירת רוני בקשי), בה הוצעו למכירה עשרות יצירות במטרה לגייס כספים להקמת המרכז לרפואה דחופה (מיון) ולטראומה בבית-החולים.

משה קסטיאל, פיני כהן, אבי ברגר, ידידי המרכז הרפואי בילינסון / צילום: פז בר
 משה קסטיאל, פיני כהן, אבי ברגר, ידידי המרכז הרפואי בילינסון / צילום: פז בר

משה קסטיאל, פיני כהן ואבי ברגר

מתחם קסטיאל, שנתרם על-ידי הבעלים משה קסטיאל לטובת האירוע, הציג עבודות של 31 אמנים ישראלים מובילים כמו דודו גרשטיין, יובל שאול, מנשה קדישמן, יאן ראוכוורגר, אייל לנדסמן, יהודית בריקמן ועוד. את פני האורחים קבלו: פיני כהן יו"ר עמותת הידידים של מרכז רפואי רבין, ד"ר ערן הלפרן מנהל המרכז הרפואי רבין (בתי-החולים בילינסון והשרון) ונאוה ברק נשיאת העמותה.

ערן הלפרן, דודי ויסמן, דודו גרשטיין, ידידי המרכז הרפואי בילינסון / צילום: פז בר
 ערן הלפרן, דודי ויסמן, דודו גרשטיין, ידידי המרכז הרפואי בילינסון / צילום: פז בר

ד"ר ערן הלפרן, דודי ויסמן ודודו גרשטיין

במהלך הערב הוכרזו שמותיהם של 3 אנשי עסקים שלקחו על עצמם לעמוד בראש קבוצות אחריות חברתית ולגייס 100 אלף שקל (כל אחד) לטובת המרכז: אביבית פלג מנכ"לית ינאי פלג, רו"ח ניר זיכלינסקי מנכ"ל SRI GLOBAL GROUP ועצמון ראש, תעשיין מנכ"ל ראש השקעות. רו"ח אבי ברגר, שותף מנהל בפירמת ראיית החשבון PwC ישראל, שחבר בעמותת הידידים מזה 20 שנה, קיבל אות הכרה על פועלו המבורך. פתחו את הארנקים ואת הלב: דודי ויסמן, רונן טוב מנכ"ל פסגות, אסתר אלדן מנכ"לית כיתן, אמיר אביב מנכ"ל פועלים שוקי הון, דב קוטלר מנכ"ל ישראכרט, אבי לוי ורבים אחרים.

שטרן פותח

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, פתח אתמול את המסחר בבורסה לניירות ערך בניו-יורק בטקס לציון 5 שנים להנפקת החברה.

סקוט קאטלר, ליאת מנחמי שטדלר, ניר שטרן, יעקב חן, דידריק זנדסטרה / צילום: Ben Hider
 סקוט קאטלר, ליאת מנחמי שטדלר, ניר שטרן, יעקב חן, דידריק זנדסטרה / צילום: Ben Hider

קאטלר, מנחמי שטדלר, שטרן, חן וזנדסטרה

עזרו לשטרן לצלצל: סמנכ"ל הכספים יעקב חן, היועצת המשפטית, ליאת מנחמי שטדלר, סקוט קאטלר, בכיר ב-NYSE EURONEXT ודידריק זנדסטרה מנהל הנפקות בינ"ל בבורסה.

פדרמן מתארח

אתמול התקיימה האסיפה השנתית ה-40 של איגוד מנהלי בתי המלון בישראל. יותר מ-150 מנהלי בתי מלון מכל רחבי הארץ הגיעו למלון דניאל בהרצליה ושוחחו על מצב בתי המלון, תחזיות לעתיד ועל החידושים בתחום.

ויינר, אתי לוי, עמי פדרמן, איגוד מנהלי בתי המלון / צילום: דניאלה קיוויס
 ויינר, אתי לוי, עמי פדרמן, איגוד מנהלי בתי המלון / צילום: דניאלה קיוויס

ויינר, לוי ופדרמן

ברכו והרצו במהלך היום: מנכ"ל משרד התיירות נועז בר ניר, עמי פדרמן נשיא התאחדות המלונות בישראל וממלא מקום יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, ח"כ מאיר שטרית, פרופ' צבי אקשטיין עד לאחרונה משנה לנשיא בנק ישראל ויושבת ראש האיגוד, אתי לוי. לא נרשמו דחיפות במזנון ארוחת הבוקר.

הקוד הפתוח של פייסבוק

כשמארק צוקרברג הכריז על תחרות בין עובדי פייסבוק שמטרתה לקשט את מטה החברה החדש, הוא לא תיאר לעצמו שחלקם ישאפו להגיע עד לחלל. אחד מעובדי פייסבוק, מארק פייק, החליט לצייר קוד QR ענקי על גג בניין המשרדים של החברה.


גג החברה

לא מדובר קישוט בלבד, אלא בקוד סריקה לכל דבר ועניין, שאפשר לסרוק כאשר הוא נחשף במלואו בתמונות לוויין הזמינות ברשת. בסריקת הקוד נפתח עמוד פייסבוק מיוחד הכולל משחקים, בדיחות, חידות ויישומים נוספים. עבודת הצביעה של הקוד על הגג נמשכה קרוב ליממה, היא התחילה עם פייק וחמישה חברים ובעיצומה הצטרפו אליהם 30 עובדים נוספים של פייסבוק.

גולד מתלהב מהמגוון

שגריר בריטניה בישראל, מת'יו גולד, אוהב להיות מעורה במתרחש בארץ. אמש, הוא התארח בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב, והרצה בפני פורום הבוגרים של הפקולטה לניהול, בית-הספר למינהל עסקים ע"ש רקנאטי. במפגש, שעסק בהזדמנויות עסקיות בין ישראל לבריטניה והתמקד בנושא הקמת מרכז ההיי-טק של שגרירות בריטניה בישראל, השתתפו כ-150 בוגרים, סטודנטים ואנשי עסקים, וכן הנספח המסחרי של השגרירות יוסי טורכספא. גולד התייחס בדבריו לריבוי חברות ההיי-טק בישראל והשווה את המגוון בתחום ההיי-טק למגוון בו נתקל ילד בחנות ממתקים. את פניהם של המשתתפים והמקשיבים קיבלו ליאון רקנאטי, פרופ' אהרון שי רקטור האוניברסיטה ופרופ' משה צבירן, סגן דיקן הפקולטה.

נמרודי-רינת ספורטיבית

30 חברי הנהלת רשת מלונות רימונים נהנו מעמלם ופונקו בחופשה בפלמה דה מיורקה, לאחר שגם השנה המשיכה הרשת להציג תוצאות טובות.

סמדר נמרודי-רינות, דודו אוואט, רשת מלונות רימונים / צילום: אסף לוי
 סמדר נמרודי-רינות, דודו אוואט, רשת מלונות רימונים / צילום: אסף לוי

נימרודי-רינות ואוואט

יו"רית מלונות הכשרת היישוב סמדר נמרודי-רינות, מנכ"ל רשת מלונות רימונים ראובן אלקס, סמנכ"לית השיווק של רשת מלונות רימונים ענת אהרון וחברי הנהלת המטה והמנכ"לים של מלונות הרשת פגשו במלון בו התאכסנו את שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה, ואפילו הלכו לפרגן להם וצפו במשחק שלהם מול קבוצת מיורקה. חובבי הכדורגל המושבעים פגשו גם את שחקן הכדורגל הישראלי דודו אוואט שמשחק בקבוצת מיורקה.