טכנולוגייה חדשה: פרסום על מראות בקניונים ובמתחמים ציבוריים

המערכת של נובו-אד מזהה שמתקרב אדם, מציגה על המראה פרסומת קצרה - ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה ■ היתרון: פרסומות ממוקדות ותשלום פר צפייה

חברת נובו-אד משיקה טכנולוגיית פרסום חדשה, המאפשרת לכל בעל עסק לפרסם את שירותיו על גבי מראות. הכוונה למראות המוצבות במתחמים ציבוריים, כגון מעליות, לובי, שירותים ציבוריים בקניון ועוד.

המערכת, המזהה שמתקרב אליה אדם, מציגה פרסומת קצרה כתמונה ואפילו כסרטון, ואז מתכווצת לגודל של רבע מראה. כך יכול הצופה לספוג את המסר ללא הפרעות ולהמשיך לבחון את עצמו במראה.

המערכת של נובו-אד מאפשרת להפעיל "בעולם האמיתי" מודלים שהיו קיימים עד כה רק באינטרנט - תשלום פר-צפייה, התאמת סוג הפרסום לחתך האוכלוסייה העומד מולה ותשלום מצד המפרסם רק עבור צופים אשר צפו בפועל בפרסומות.

יתרון שיווקי נוסף הוא ביכולת ליצור תקשורת און ליין - מדידת מספר הצופים, ניהול תקציב הפרסום והחלפת התכנים באופן דינמי - דבר שנהוג ומקובל באינטרנט, אך טרם נעשה בפרסום בחיי היום-יום, בפני אנשים שאינם צמודים למסך המחשב.

בימים אלה משיקה החברה את מערכת הפרסום הייחודית בשני מיקומים אסטרטגיים: בקניון הזהב החדש בראשון-לציון ובדיזינגוף סנטר בתל-אביב. המערכות בקניונים יחלו לפעול כבר בסוף החודש, ובמהלך השנה הקרובה צפויה החברה להתקין את המערכת בלמעלה מ-20 קניונים מובילים בישראל.

המערכת, היחידה מסוגה בעולם, מאפשרת מודל של חיוב רק עבור צפייה בפועל והתאמה אישית של חבילות הפרסום, החל מ-1,000 שקל ועד לקמפיינים בעשרות אלפי שקלים.

מייסדי החברה כבר חושבים על השלב הבא בטכנולוגיה שזכתה לכינוי "נובו-מירור" והחלו לעבוד על פיתוחים נוספים בתחום הפרסום הדיגיטלי.