זאפ - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.1 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים ממוקמת השבוע רשת האופנה פוקס

1. מה עושה קבוצת תקשורת עם מוניטין חזק ונכסים דיגיטליים מגוונים? מנצלת יתרון לגודל, ממנפת את אתר הדגל שלה ומנסחת שפה תקשורתית חדשה, קוהרנטית ויצירתית. מדובר כמובן על דפי זהב, או בשמם החדש, קבוצת זאפ, שלאחר תהליך חשיבה עמוק ביחד עם משרד הפרסום החדש שלה מקאן-אריקסון, מציגה את הדור הבא בפורטלי התוכן, תחת הסלוגן "לכל החלטה יש ZAP". התוצאה הקריאטיבית מעניינת ומושכת את העין, היקפי ההשקעה בקמפיין הם גדולים, פריסת המידה הוליסטית, ומעניין לראות מה יקרה עם המהלך הלא טריוויאלי ופורץ הדרך שלקחו על עצמם.

2. במקום השני בטבלת המותגים המושקעים ממוקמת השבוע רשת האופנה פוקס, שעברה באחרונה לעבוד עם משרד הפרסום גיתם BBDO. פוקס ממשיכה עם אותו סלוגן, ויש לומר כי טביעות האצבע של גיתם טרם ניכרות בקמפיין, שנראה כהמשך ישיר לקו הפרסומי שהתוו בזרמון-גולדמן. ייתכן שזה חלון הזמן הקצר יחסית שעבר מאז מעבר התקציב, או שבפוקס פשוט מאוד אוהבים את הקו הפרסומי הקיים.

3. בנק הפועלים חוזר לאוויר עם "הדבר הבא הבא". למרות שהפועלים אינו קורא לעצמו "פועלים דיגיטל", הוא בהחלט מרגיש ומתנהג כך. ארז טל ועלמה זק מלהטטים בין הסמארטפון לטאבלט עם אפליקציה ייעודית בגירסת ה-HD.

4. חברת yes עושה הפסקה כדי לומר ללקוחותיה תודה. בסקר שביעות-רצון שנערך ב"גלובס" עלה כי לקוחות חברת הלוויין מרוצים יותר מלקוחות הוט ברמת השירות והתכנים. yes לא מפספסת את ההזדמנות להציע ללקוחות חדשים חודש ראשון מתנה.

5. פיאט סוגרת את הטבלה עם קמפיין לפאנדה החדשה. הפרסומת מציגה סצנה משעשעת באיטלקית, ובהחלט תופסת את העין והאוזן במקבץ הפרסומות. משרד הפרסום הוא דרורי-שלומי-שקד.

דפי זהב
 דפי זהב

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.