מפגן הכח של גבי אשכנזי

מי הגיעו לחתונת בנו של הרמטכ"ל לשעבר? ■ איך מצ'פרים בבאומן-בר-ריבנאי את העובדים? ■ וגם: עמי פדרמן מוקיר

גבי אשכנזי, הרמטכ"ל לשעבר וכיום יו"ר שמן חיפושי נפט וגז, ורעייתו רונית חגגו בחמישי בערב את נישואי בנם איתי לבחירת ליבו שירן, לאחר שלוש שנות זוגיות צמודה. לחתונת הזוג הצעיר שנערכה בגני התערוכה בתל אביב הגיעו כ-800 אורחים. את החופה ערך רב הכותל שמואל רבינוביץ'.

ג'קי ודורית בן זקן, חתונת איתי ושירן אשכנזי / צילום: יוסי כהן
 ג'קי ודורית בן זקן, חתונת איתי ושירן אשכנזי / צילום: יוסי כהן

ג'קי ודורית בן זקן

התכבדו לברך במסגרת שבע הברכות: נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט והרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק. ראש הממשלה בנימין נתניהו טלפן לברך את הזוג אשכנזי והתנצל על שלא יכול היה להגיע לשמחה בשל רגלו המגובסת ופגישותיו עם שאול מופז, יו"ר קדימה, בנושא השוויון בנטל. אחד מחבריו של אבי החתן הכין לו חולצה עם הדפס של העץ של גולני ועליה הכיתוב "תעשו לי נכד".

אליעזר וענת שקדי, חתונת איתי ושירן אשכנזי / צילום: יוסי כהן
 אליעזר וענת שקדי, חתונת איתי ושירן אשכנזי / צילום: יוסי כהן

אליעזר וענת שקדי

הגיעו לחגוג ולשמוח עם המשפחה: בעלי שמן חיים ליבוביץ', ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי, איש העסקים הניו יורקי בני שבתאי, שלמה דוברת, אבי פישר, מאיר ועדינה שמיר, דינה ואבי בניהו, פנחס ויודפת בוכריס, פואד בן אליעזר, משה ופנינה קפלינסקי, דוד ואורית אפרתי, יעקב ואסנת פרי, השגריר האמריקני דניאל שפירו, אליעזר שקדי ורעייתו ענת, עמוס מלכא, עמוס ידלין, יובל דיסקין, גיורא איילנד, נילי פליק מארגון ה-FIDF בארה"ב, מאיר דגן, הרמטכ"ל בני גנץ ורעייתו רויטל, מפקד חיל האוויר אמיר אשל, מפקד זרועה היבשה סמי תורג'מן, ראש המוסד תמיר פדרו ועוד. לא הוזמן ולא הגיע: שר הביטחון אהוד ברק.

טעימות תל אביביות

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, אירח בחמישי במלון דן תל אביב, אירוע הוקרה שבמסגרתו העניקו מלונאי תל אביב אות מיוחד לאדם או גורם המסייע בקידומה של העיר תל אביב כיעד תיירותי. הטקס נערך זו השנה השנייה, ואשתקד זכה באות ראש העיר ת"א רון חולדאי. השנה החליטו מלונאי העיר על הענקת האות למסעדני העיר על תרומתם הקולינארית לתיירות.

דניאלה עמי ורון פדרמן, אות לקידום ת
 דניאלה עמי ורון פדרמן, אות לקידום ת

דניאלה, עמי ורון פדרמן

העניקו את האות: פדרמן ולסלי אדלר, יו"ר התאחדות המלונות של תל אביב ומנכ"ל רשת מלונות אטלס. התכבדו בקבלת האות נציגי המסעדנים: עפרה גנור יו"רית איגוד המסעדות ובתי הקפה ומיכה סול. נכחו: שר התיירות סטס מיסז'ניקוב שהתקנא בעמיתו רון חולדאי, שהגיע לאירוע נטול חליפה ועניבה, אדם טיהני, אדריכל ומעצב ישראלי לשעבר שבנה ועיצב יותר מ-400 מסעדות יוקרתיות בעולם, רון יריב, אלי זיו, אבי דור, איתי אליעז, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל שמואל צוראל, סמנכ"לית התאחדות המלונות רומי גורודסקי ילדיו של פדרמן דניאלה ורון, והמסעדנים: עדי שטראוס, איציק המל, יורם ירזין, רונן ארדיטי ועוד.

נובו במגדל

חברת מחצית היובל, שבבעלות אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים זרים, השיקה בחמישי את ה"סקיי לובי" בקומה ה-25 במגדל היובל. מתחם המשרדים מגדל היובל משתרע על פני שטח כולל של כ-75 אלף מ"ר ומושכר ברובו לממשלת ישראל.

רונן גינזבורג, אברהם נובוגרוצקי, השקת ה
 רונן גינזבורג, אברהם נובוגרוצקי, השקת ה

גינזבורג ונובוגרוצקי

במעמד קביעת המזוזה של הלובי החדש נכחו אברהם (נובו) נובוגרוצקי המנכ"ל המיועד של קבוצת אפריקה ישראל, עו"ד שי גרנות יו"ר קבוצת המשקיעים הזרים, רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס שנצפה מסתודד ארוכות עם שרון זאורבך, מנהל חטיבת הנכסים של אפריקה נכסים, עמית אלון מנהל מינהל הדיור הממשלתי, איציק טוויל הראל, ניר בן חיים עו"ד אורית אליאש, עו"ד יואב מינץ, עמנואל אלרום עוד.

התחילו בקאן, גמרו ברודוס

עובדי באומן-בר-ריבנאי וזניט מדיה חגגו בסוף השבוע את הזכייה הגדולה בחמישה פרסי אריה הזהב בפסטיבל הפרסום הבינלאומי שנערך בקאן שבצרפת. האירוע נערך על הגג של מגדל סעדיה גאון 24, אל מול הנוף של תל אביב, גבוה מעל כולם. בתוכנית: הרבה מוזיקה, ריקודים ואלכוהול. לכבוד מיוחד במסיבה זכה הבמאי גאי מיכאל שהיה שותף מלא ביצירת סרט דוקומנטרי שיצר המשרד עבור מרכז פרס. יורם באומן ושוני ריבנאי הגיעו כדי לחגוג עם העובדים את ההישגים, ובשיא הערב הכריז מנכ"ל המשרד יוסי לובטון, על הפתעה מיוחדת: נסיעה של כל עובדי המשרד לחופשה ברודוס.

ודמני פותח שולחן

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ומריו מירנדה סגן נשיא בכיר לאזור אסיה בחברת Miele העולמית, השיקו בחמישי את הסניף השני בישראל של Miele Gallery, בחיפה. על החלק הקולינרי היה אמון השף ארז קומורובסקי שבישל לאורחים רק בתנורים של המותג. הגיעו להכיר ולהתרשם: פרופ' אבי בן-צבי ראש התוכנית למשא ומתן וקבלת החלטות ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת חיפה ורעייתו עדנה, איש העסקים אילן רותם, קובי פלר מנהל ההשקעות הראשי של הבנק השוויצרי UBS יחד עם רעייתו יפעת, חיים שמעיה קונסול הכבוד של אקוודור בישראל, פרופ' דניאל רייס ורעייתו בת שבע, ד"ר יהודית זוסמנוביץ' יו"רית האגף למעמד האישה בנעמ"ת ופרזנטור אלקטרה השף שגב משה ורעייתו סנדרה רינגלר.

מריו מירנדה, יקי ודמני, השקת סניף שני בישראל של
 מריו מירנדה, יקי ודמני, השקת סניף שני בישראל של

מירנדה וודמני

מירנדה, שזה לו ביקורו הראשון בארץ, ניצל את השהייה כדי לסייר בעיר הקודש, לבלות את סוף השבוע בים המלח ולטייל במצדה. היום טס האורח לגרמניה ומשם ימשיך למקום מושבו בסינגפור.

ג'יימי אגייאר מוכרת

ג'יימי אגייאר, אשתו של המיליונר האמריקני הנעדר, גומא אגייאר, הגישה בקשה להיתר משפטי למכור את ביתם של בני הזוג וכן את היאכטה שנמצאת בבעלותם. שוויים של הנכסים אותם מבקשת אגייאר למכור נאמד ב-7.1 מיליון דולר.

גומא אגייאר, מוכרים נכסים / צילום: איל יצהר
 גומא אגייאר, מוכרים נכסים / צילום: איל יצהר

גומא אגייאר (צילום ארכיון)

אגייאר בן ה-35, שהתפרסם בישראל בתור משקיע מרכזי בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ובקבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, נעדר מהחודש שעבר עת עזב את ביתו בפורט לודרדייל בפלורידה כדי להפליג בים. הסירה בה שט נמצאה זמן קצר לאחר מכן כשהוא לא עליה. מאז היעלמותו של אגייאר, נתונות אשתו ג'יימי ואמו אלן במאבק משפטי, כשכל אחת מהן טוענת לחזקה על נכסיו, השווים, על פי הערכות, יותר מ-100 מיליון דולר.

רן אברמסון