ועידת MAD של "גלובס" ו-orange תתקיים ביום רביעי

בין הנושאים שיקבלו דגש במסגרת הוועידה: פסטיבל מוסיקה שהזוכה יישלח לוועידת המוסיקה העולמית SXSW, תחרות "קמפיין העתיד", תחרות פורמג'יניישן לפורמטים טלוויזיונים בינלאומיים ועוד

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוסיקה 2012 של "גלובס" בשיתוף orange, האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, תיערך ב-11 ביולי 2012 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2012.

כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו. בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת הוועידה: טרנדים - צרכן - טכנולוגיה: מציאות חדשה; הדינמיקה של האסטרטגיה : תאגיד - פרסום - צרכן; מה הופך פורמט למסחרי; תעשיית הטלוויזיה והבידור בעידן של ריבוי מסכים; רשתות חברתיות ללא גבולות: חברה-פוליטיקה-ביטחון; מוסיקה בכלים חדשים ועוד.

בוועידה תיערך תחרות "קמפיין העתיד" בה יציגו משרדי הפרסום המובילים בישראל את הקמפיין שלהם למוצר, מותג או חברה, בעידן בו קצב החידושים והטכנולוגיה דורש מאתנו יצירתיות מותאמת ומאותגרת והצרכן נחשב למלך.

במסגרת ועידת MAD, "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, נותן לראשונה ביטוי לתעשיית המוסיקה העצמאית (אינדי), בדיונים ובהופעת להקות במתחם הוועידה ובמועדונים בת"א. במסגרת הפסטיבל יופיעו כ- 40 אמנים והרכבים מובילים ב-6 מועדונים נבחרים בתל אביב: אברקסס, צוזאמן, לימה לימה, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. ההופעות יתקיימו במקביל, בכניסה חופשית וללא תשלום, החל מהשעה 18:00. הרכב המוסיקה שייבחר יישלח לוועידת המוסיקה העולמית SXSW. במידה וההרכב הנבחר לא יתקבל לפסטיבל SXSW, "גלובס" יפיק עבורו סינגל, קליפ ופעילות יח"צ. זוהי הפעם הראשונה בה גוף תוכן כלכלי נותן במה להופעת הרכבים מוסיקליים בתחילת דרכם מתוך רצון אמיתי להעניק להם הזדמנות להופעה הן בפני קהל רחב והן לתת להם תמיכה רב מערכתית שנתית. התמיכה כוללת הפקה מלאה, פרסום בכל אמצעי המדיה הרלוונטיים, שיווק, יח"צ, כתבות במהלך השנה וחשיפה לקהלי יעד חדשים.

"גלובס" וחברת ארמוזה פורמטים, יקיימו בועידת MAD 2012 תחרות פורמג'יניישן לפורמטים טלוויזיונים בינלאומיים, כשהמנצח יקבל סכום כסף ותמיכה מקצועית ושיווקית להפקת ולהפצת הפיילוט בעולם. במסגרת הוועידה יערך פאנל מיוחד עם שופטי התחרות מהארץ ומחו"ל אשר ידונו בפורמטים שעלו לגמר. הפורמטים המנצחים יוכרזו בזמן האירוע. בין המציגים: אלי יצפאן, הראל יוספזון , אורי דרור, עודד קרמר, דני קרפל , איתי הרמן, מיכל בן דוד, אוהד עוז ודניאל נחנסון. יש לציין כי גופי השידור הבינלאומיים מגיעים לישראל כדי לבחור את הרעיון הבא. בין השופטים שישפטו בתחרות יהיו ג'ון גואו, מ- Entertainment Master Class ולודוויק אטאל, מ-TF1 Production.

השנה, מתקיים שיתוף פעולה בין "גלובס" וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX. לאחרונה, מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל - Entertainment Master, אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית, שעל מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום. המרצים מ-EMC ישתתפו בוועידת MAD ויעבירו הרצאות וסדנאות.

ועידת MAD תקשורת, שיווק ודיגיטל 2012 של גלובס דוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה. בין הדוברים, המשתייכים לתכנית EMC Entertainment Master Class, ניתן למנות את שמם של: פול בורוס, "דוקטור הפורמטים", Big Sky ; פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media ; דיוויד גרהם, מנכ"ל ומייסדAttentional , חברת הייעוץ הבינלאומית לתעשיית הבידור והמדיה; בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה ומייק מורלי, סגן הנשיא היוצא של Sony Pictures Televisio, יועץ בינלאומי בתחום המולטי מדיה.

מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

(לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן)

(לפרטים על פסטיבל המוסיקה)

למעוניינים, נמשכת ההרשמה לסדנאות האומן של Entertainment Master Class בנושא "מציאות ודימיון בעולם הבידור." הסדנאות יערכו ב 12-16 ליולי במלון דן פנורמה, תל אביב. בין המרצים הנבחרים ניתן יהיה לפגוש את לארי באס (Screentime ShinAwil), ופול בורוס (ד"ר הפורמטים). לפרטים נוספים ניתן לפנות לקלרה ברוקמן (Clara Brockmann) במייל: brockmann@entertainment-masterclass.tv