עובדי ערוץ 10 לנתניהו: "התערב באופן בהול להציל הערוץ"

ועד עובדי ערוץ 10 פרסם מכתב ששלח היום לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התקשורת כחלון, שר האוצר שטייניץ ויו"ר ההסתדרות עיני ■ "המשך פעילות ערוץ 10 חשובה לדמוקרטיה"

ועד עובדי ערוץ 10 פרסם מכתב ששלח היום (ב') לראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרתו ביקש מהאחרון להתערב באופן בהול בסוגיית המצב התקציבי של הערוץ - בכדי למנוע את סגירתו.

במכתב ששלח הוועד גם לשר התקשורת משה כחלון, שר האוצר יובל שטייניץ וליו"ר ההסתדרות עופר עיני, מסר הוועד כי הוא שולח את המכתב "בשם כ-400 עובדים המתפרנסים במישרין משידורי ערוץ 10 וחברת החדשות שלו, כמו גם בשם אלפים נוספים המועסקים בחברות הפקה חיצוניות שעמן הוא מתקשר מידי שנה".

עובדי הערוץ ביקשו מנתניהו "להתערב באופן בהול למען הצלת ביתנו המקצועי".

"כעובדים המבקשים להמשיך ולהתפרנס ממטה לחמם, כמו גם כעיתונאים המבינים - ודאי כמוך - את החשיבות העצומה לדמוקרטיה בהמשך פעילותו של ערוץ 10, אנו מפצירים בך למצוא לאלתר פתרון שיאפשר את פעילות הזכיין וחברת החדשות שלו גם בשנים הקרובות. רק בידך הדבר", לשון המכתב.

המכתב נשלח לראש הממשלה היום, על רקע דיווחים שונים על בחינת אפשרות למיזוג בין ערוץ 10 לבין רשת וכן על רקע המלצת הרשות השנייה לאוצר לאפשר פריסת חובות הערוץ למדינה על פני כמה שנים.

נציין כי בשבוע שעבר שלחו עובדי הערוץ פרחים לשר התקשורת כחלון, בעקבות דבריו במועצת הרשות השנייה לפיהם "ערוץ 10 זה גוף פרטי, שלגבי מצבו הכלכלי יש לפנות לבעלי המניות שלו. הם אחראים על זה בדיוק כמו כל גוף פרטי אחר, למשל חנות פרחים".