עובדי ערוץ 10 שלחו פרחים לכחלון: "כמו עובדי חנות פרחים"

זאת אחרי שאמר שערוץ 10 הוא כמו כל גוף פרטי, למשל חנות פרחים ■ העובדים: "רשות מקומית לא הייתה נותנת לחנות פרחים להיסגר בגלל בקשה לדחיית חוב"

עובדי ערוץ 10 לא נשארים חייבים: עובדי הערוץ שלחו הבוקר (ד') זר פרחים לשר התקשורת משה כחלון, בעקבות דבריו השבוע במועצת הרשות השנייה, לפיהם "ערוץ 10 זה גוף פרטי, שלגבי מצבו הכלכלי יש לפנות לבעלי המניות שלו. הם אחראים על זה בדיוק כמו כל גוף פרטי אחר, למשל חנות פרחים".

בפגישה שהתקיימה השבוע במועצת הרשות השנייה, שאלו חברי המועצה את השר כחלון האם יש עדכונים כלשהם לגבי ערוץ 10 שהוא יכול עדכן אותם בהם. בתגובה לדברים אמר כאמור השר כי יש להפנות שאלות מסוג זה לבעלי המניות של הערוץ ולא לממשלה.

היום שלחו עובדי ערוץ 10 וחדשות 10 זר חמניות וגרברות לשר "מ-500 משפחות המתפרנסות מחנות הפרחים".

מנהל משאבי האנוש והתפעול בערוץ 10, דוד אוחיון, שהיה ממארגני מאבק עובדי ערוץ 10 ב-2009, אמר היום בהתרסה כי "ראש רשות מקומית לא היה נותן לרשת פרחים להיסגר בגלל בקשה לדחות תשלום של חוב ארנונה".

"מהדברים של השר אפשר להבין שלדעתו של שר התקשורת והרווחה אין הבדל בין סגירת ערוץ 10 לבין סגירת חנות פרחים", הוסיף אוחיון. "רצינו בעצם להגיד שאנחנו מסכימים שאין הבדל בין מקום העבודה של עובד בחנות פרחים לבין מקום עבודה של עובד בשוק התקשורת, ושאנחנו מאמינים שאף ראש רשות מקומית בישראל לא היה נותן לרשת פרחים עירונית להיסגר בגלל בקשה לדחות תשלום של חוב ארנונה".