ועדת התוכן ברשות השידור: נויבך תגיש לבד את "סדר יום"

הוועדה החליטה שלא לקבל החלטה בסוגיית "המגישים המאזנים" בתוכנית, זאת עד לדיון במליאת רשות השידור ■ בינתיים תמשיך נויבך להגיש את התוכנית לבדה

ועדת התוכן של רשות השידור החליטה היום (ה') שלא לקבל החלטה בסוגיית "המגישים המאזנים" בתוכנית "סדר יום" בהגשת קרן נויבך ובתוכניות רשות השידור בכלל. זאת, עד לדיון מקיף בעניין במליאת רשות השידור במסמך שגיבשה לאחרונה ועדת האתיקה של הרשות בסוגיה. בינתיים תמשיך נויבך להגיש את התוכנית לבדה.

ועדת התוכן של רשות השידור התכנסה בשעות הצהריים כדי לדון בין היתר בסוגיית כי התוכנית "סדר יום" ברשת ב' תשוב לשדר במתכונתה הקודמת, כשנויבך היא המגישה היחידה, עד לדיון מסודר בנושא בוועדת התוכן של הרשות.

היום, כאמור, החזירה ועדת התוכן את הכדור לידיים של מליאת רשות השידור, שביקרה חריפות את "הצנחת" המגישים ב"סדר יום" ללא דיון מסודר במליאת רשות השידור.

בדיון שהתקיים בעניין בשבוע שעבר, נמתחה ביקורת קשה על ההנהלה ובמיוחד על מנכ"ל הרשות, יוני בן-מנחם, ומנהל קול ישראל, מיקי מירו, על כך שגרמו נזק תדמיתי לרשות ולאחת מתוכניות הדגל שלה. השניים טענו בדיון כי הם קיבלו באופן אישי הרבה תלונות על האופי החד-צדדי של התוכנית.

כפי שפורסם ב"גלובס", היועצת המשפטית של רשות השידור, עו"ד חנה מצקביץ, התעלפה מחוץ לאולם בו התקיים הדיון שלווה בחלקו בטונים צורמים ובצעקות.