השיחה: אתי וגבי רוטר מביאים את הסתיו

מי הגיע לתצוגת האופנה העונתית של קסטרו? ■ את מי פגשה סוניה לבנת בסניף H&O ברחוב יגאל אלון בת"א? ■ וגם: עם מי פותח מוטי רייף את הבוקר?

אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים של אופנת קסטרו, השיקו אתמול (א') בבוקר את קולקציית סתיו-חורף 2012-2013. את תצוגת האופנה של הקולקציה החדשה, שנערכה בביתן 1 במרכז הירידים בתל-אביב, הובילו הפרזנטורים של החברה: גל גדות, יונתן ווגמן, לירז דרור ואריק מור, כשהם מלווים בכ-60 דוגמנים ודוגמניות. המארחת אתי רוטר נראתה זורחת לאחר ששבה לאחרונה ארצה משיקגו, שם שהתה במסגרת תוכנית לימודים משותפת עם אוניברסיטת תל-אביב. לתצוגה הגיעו גם בני משפחתה, בהם ההורים לינה ואהרון קסטרו, ו-3 בניה: אריאל, רון ואור.

דורין אריסון, תערוכת אופנה קסטרו סתיו חורף 2012-2013 / צילום: סיון פרג'
 דורין אריסון, תערוכת אופנה קסטרו סתיו חורף 2012-2013 / צילום: סיון פרג'

דורין אריסון

בין האורחים שהגיעו להתרשם: האדריכל אילן פיבקו, פאר נדיר, אבי לוי, דורין אריסון - כלתה של שרי אריסון, רותי הרציקוביץ', אירמה מיכאלי שחזרה משוויץ, רונית רייכמן, פנינה רמון שהגיעה עם בתה נוי, מירי עזורי, ענת פרנקל ובתה דושי, רז'ין גנזי ובתה עמית, אתי כספי ונכדתה, אודי פרידן, ורד גרינבוים, אורית אפרתי, אלונה ברקת ששבה מחופשת הקיץ במיקונוס, מיכל פורר, שרון איילון, המעצבת רזיאלה גרשון, בת שבע בובליל, טל אונגר חייצ'יק ששבה מחופשה בדרום צרפת, ירון ליכטנשטיין, גלית פרבר-שרצקי, דפנה קציר, מעצבת האופנה לי גרבנאו, אשת התקשורת נסלי ברדה, דנה וקסלר ספקטור, אלון קסטיאל ובת זוגו אפרת גוש, גל אוחובסקי, השף ישראל אהרוני, רוני מאנה ובתו יולי, לאה פרץ, מעצב השער והמאפר מיקי בוגנים והמפיק מוטי רייף.

אקשטיין בידידות עם לבנת

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, ורעייתו ז'ואל, שהגיעו אתמול בבוקר מהונגריה לישראל, מיהרו עם נחיתתם להגיע לסניף חברת H&O, ברחוב יגאל אלון בתל-אביב.

ניצן הדס, סוניה לבנת, יחיאל אקשטיין,
 ניצן הדס, סוניה לבנת, יחיאל אקשטיין,

ניצן הדס (מימין), סוניה לבנת והרב יחיאל אקשטיין

בני הזוג פגשו במקום את סוניה לבנת, בעלת הרשת, ואת ניצן הדס, מנכ"ל הרשת, וביחד השיקו את הפרויקט המשותף "פותחים שנה בידידות", למען 11 אלף ילדים נזקקים. עלות הפרויקט נאמדת בכ-3.5 מיליון שקל, ובמסגרתו יוענקו לקראת ראש השנה כרטיסי קנייה ברשת בשווי 300 שקל עבור 11 אלף ילדי פנימיות, ילדי משפחות אומנה וילדי עולים יוצאי אתיופיה ממרכזי קליטה בערים שונות בארץ. הכרטיסים ישמשו את הילדים לקניית מלתחה חדשה של בגדים, נעליים ותיקים, הן לרגל פתיחת שנת הלימודים והן לכבוד השנה העברית החדשה.

שגיב מצטרף למועצה

ישראל נמצאת כידוע בתחילתו של עידן הגז הטבעי, והמהפכה אינה פוסחת גם על גופי הרגולציה. רשות הגז הטבעי במשרד האנרגיה, המפקחת על משק הגז, הייתה עד לא מזמן גוף כמעט אנונימי, אבל היום נחשבת חברות במועצת הרשות לאחת המשרות האטרקטיביות בתחום האנרגיה.


עו"ד יריב שגיא

מי שכבר תפס מקום הוא עו"ד יריב שגיב, לשעבר איש המוסד וזה כעשור בעלי משרד לעריכת דין בתל-אביב, המתמחה בליטיגציה משפטית. חברים נוספים שהצטרפו למועצה הם ד"ר ברכה חלף, מנהלת בכירה של תחום תחליפי נפט במשרד האנרגיה והמים, ראש המנהלת לקידום תחליפי נפט מבוססי גז טבעי ויו"ר מנהלת אפר הפחם. חבר נוסף, עו"ד חנוך בהגאון, הוא בעלי משרד לראיית חשבון בכפר-סבא. 3 החברים החדשים יצטרפו לשוקי שטרן, מנהל רשות הגז, המכהן כיו"ר מועצת הרשות.

עמירם ברקת

שרוני ידברר את התעשיינים

אל"מ (במיל') זאב שרוני, שכיהן בעבר כסגן דובר צה"ל, הוא הדובר הבא של התאחדות התעשיינים. ההחלטה על מינויו של שרוני התקבלה על ידי נשיא ההתאחדות, צביקה אורן, והמנכ"ל, אמיר חייק. שרוני נכנס לנעליו הריקות של הדובר הקודם, יואש בן יצחק, שמונה לפני מספר חודשים לתפקיד סמנכ"ל בתאגיד המחזור של התעשיינים, תמי"ר. את מקומו מילאה עד לימים האחרונים עדן קנובסקי, שנוסעת בעוד כמה שבועות לשליחות של כמה שנים בניו יורק, מטעם הסוכנות היהודית.

יובל אזולאי

הצצה לאלבום התמונות של המפיק מוטי רייף

רגעי קסם

"האינסטגרם השתלט על חיי בחודשים האחרונים. בתוך העשייה היומיומית, אני נהנה לשמר רגעים מקסימים, שלא לדבר על עריכת התמונות שמאתגרת אותי ועושה לי טוב. אני שמח לעקוב אחרי חברים ואנשים מוכשרים נוספים מרחבי העולם, זה פותח ומעשיר לי את הדמיון".

אינסטגרם / צילום: מוטי רייף
 אינסטגרם / צילום: מוטי רייף

1. פינצ'י מור. "בזמן האחרון, ולראשונה בחיי, אני מתעורר מוקדם מאוד בבוקר. מראה השחר העולה מרגש אותי כל בוקר מחדש. תאורת הבוקר וחברתי פינצ'י מור התמזגו להן לתמונה אחת".

אינסטגרם / צילום: מוטי רייף
 אינסטגרם / צילום: מוטי רייף

2. מגדל דוד. "אבי היה מדריך תיירים. כילד התלוויתי אליו לסיורים רבים בירושלים. בסוף שבוע שביליתי עם בן-זוגי בעיר עצרנו בשעת בין ערביים למנוחה קלה, כאשר ברקע המקום האהוב עליי והיפה בעיניי בעיר - מגדל דוד".

אינסטגרם / צילום: מוטי רייף
 אינסטגרם / צילום: מוטי רייף

3. דוד רובינגר. "פגשתי אותו באירוע בבית משפחת נבזלין. רובינגר ישב בשורה הראשונה עם מצלמה בידו, ואני הנצחתי את הרגע במצלמה שלי".

אינסטגרם / צילום: מוטי רייף
 אינסטגרם / צילום: מוטי רייף

4. הנשמה מחייכת. "בתוך הטירוף של המציאות, תפסתי רגע שבו הרגשתי שהנשמה שלי מחייכת. יש לי סימפטיה לאנשים מבוגרים, וכששתי החברות בתמונה נכנסו לים יד ביד, חשתי שזהו רגע שמספר ללא מילים על חברות, אהבה ותקווה".