האחים גולברי מביאים את החורף לקיסריה

מי היו בין 4,000 המוזמנים להשקת קולקציית החורף של רשת גולברי? ■ את מי אירחו ראשי דסקונט לכבוד ראש השנה? ■ כיצד תורם "אוטו גלידה" לאיכות הסביבה?

יעקב, משה ודוד גולברי, בעלי רשת האופנה גולברי, השיקו אמש את קולקציית חורף 2013 של בית האופנה. למעלה מ-4,000 מוזמנים הגיעו לצפות בתצוגת האופנה המסורתית שמקיימת הרשת בחודשי הסתיו זו השנה הרביעית ברציפות. הפעם נערכה התצוגה באמפיתיאטרון בקיסריה. כ-40 דוגמניות צעדו על המסלול והציגו את הטרנדים לחורף הקרוב.

יצחק אהרונוביץ', איילת זורר, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו
 יצחק אהרונוביץ', איילת זורר, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו

איילת זורר והשר אהרונוביץ'

השחקנית איילת זורר, הפרזנטורית של המותג, הגיעה מהוליווד במיוחד, וסיפרה מאחורי הקלעים כי היא מתכוננת לאתגר הבא: תפקיד בעונה השנייה של סדרת הדרמה המצליחה "טאצ'" של רשת הטלוויזיה פוקס, שם תשחק בתפקיד ראשי לצדו של השחקן קיפר סאת'רלנד. במתחם ה-VIP פגשה זורר את חברה הטוב הזמר עידן רייכל שהופיע לאחר תצוגת האופנה. בתום המינגלינג, נשיא החברה דוד גולברי, נשא דברים ובירך את אורחיו.

משה גולברי, אבי לוי, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו
 משה גולברי, אבי לוי, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו

משה גולברי (מימיו) ואבי לוי

הרחיקו עד קיסריה: השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', ליאורה עופר ולוני רפאלי, אבי לוי מנכ"ל קבוצת מליסרון, משה רוזנבלום, עמוס שפירא שהגיע עם בת זוג, ליהיא לפיד, פאר נדיר ובתו חן, עפרה רייף, אלי קידר, חגי הלר מנכ"ל לאומי קארד ורעייתו אריאלה, סמדר נמרודי שהגיעה עם בנותיה, ירון אשל שהגיע עם בנו גלעד, צביקה רוזנטל, דדי ריזל, גדעון בריקמן, צביקה אורן נשיא לשכת התעשיינים ורעייתו טובה, אלי להב מבעלי קניון גרנד באר שבע ורעייתו חגית, מורן בן ציון, אלברט עמית מנכ"ל יובלים, אבינועם ברוג, דודי פולטוק מבעלי קבוצת רולטיים ואבי מרקוביץ' מנכ"ל הקבוצה, מוטי סלע מבעלי אשטרום, ורבים רבים נוספים.

חגי ואריאלה הלר, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו
 חגי ואריאלה הלר, השקת קולקציית חורף 2013 / צילום: וליץ סטודיו

אריאלה וחגי הלר

שנה טובה מבכר

לכבוד ראש השנה והחגים העומדים בפתח, אירחו השבוע ראשי דיסקונט לקוחות עסקיים גדולים של הבנק להרמת כוסית ולאיחולי שנה טובה. יוסי בכר יו"ר הבנק, ראובן שפיגל המנכ"ל ואורית אלסטר ראש החטיבה העסקית, קידמו את פניהם של כ-350 הלקוחות שהוזמנו לארוחת בוקר במרפסת מלון הילטון בתל אביב. בהמשך שמעו הנוכחים הרצאה מרתקת של ראש אמ"ן לשעבר, אלוף (מיל.) עמוס ידלין, בנושא אתגרי הביטחון הלאומי של מדינת ישראל.

יוסי בכר, אורית אלסטר, ראובן שפיגל, הרמת כוסית לשנה החדשה בבנק דיסקונט / צילום: ראובן קסטרו
 יוסי בכר, אורית אלסטר, ראובן שפיגל, הרמת כוסית לשנה החדשה בבנק דיסקונט / צילום: ראובן קסטרו

מימין: יוסי בכר, אורית אלסטר וראובן שפיגל

הרימו כוסית: אליעזר פישמן, יצחק תשובה, שלמה שמלצר, האחים לאון ומשה אדרי, יגאל לנדאו, אלי גליקמן, דני גילרמן, שלמה נחמה, פליקס כהן, אור אלוביץ', יוסי ושי דהן, עופר נמרודי, שי וינברג, שמואל פרנקל ועוד.

זאבי שובר את הכוס

יפתח-פלמ"ח זאבי נשא אמש לאישה את בחירת לבו יעל פרץ, בכוכב ים בקיסריה. זו חתונתו השנייה של זאבי, מנכ"ל ובעלים של חברת המים W2P.

פלמ
 פלמ

החתן, השר ליברמן ויעל זאבי

חבר קרוב של החתן, ג'ייקוב זומה, נשיא דרום אפריקה, ביקש להתנצל שלא יכול היה להגיע לאירוע ושלח את בתו, דודיזילה, לייצגו. עוד אורחים שהגיעו מחו"ל להשתתף בשמחה: שרים מממשלת גאנה, ראש עיריית אקרה בירת גאנה, בעלי מכרות זהב מהמובילים בעולם ועוד. התרגשו: אם החתן יעל והאחות המעצבת מצדה זאבי, שעיצבה עבור הכלה את השמלה שלבשה בעת הריקודים. עוד הגיעו: אביגדור ליברמן ורעייתו אלה, יעקב נאמן, אופיר אקוניס, אורי אריאל, בני וחנה פרי-זן, אבשלום קור, חיים טופול, ליאור חורב ונוספים.

דואק מארח

היזם רוני דואק אירח אמש בבית עמותת "שיתופים" את אירוע ההתרמה לעמותת "אדם טבע ודין". שורת בכירים במשק התאספו לתת יד לשמירה על הסביבה וליהנות מהופעה של אחינועם ניני וגילי דור. מנכ"ל העמותה עו"ד עמית ברכה ציין את הפעילות להגנה על משאבי הטבע ובריאות הציבור בישראל.

במהלך ההופעה התלוצצה ניני עם עו"ד ברי לבנפלד, לשעבר יו"ר העמותה ושותף במשרדו של יגאל ארנון, על מוצאם האמריקני המשותף. בנוכחים: צבי סטפק יו"ר בית ההשקעות מיטב, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה, יאיר גולדפינגר ממקימי ICQ ודוטומי, דורון אביב מנכ"ל חברת הבנייה אביב, מיקי קליגר מנכ"ל קרן רוטשילד, מיקי קני מנכ"ל איסטרוניקס, אלי כהן מנכ"ל תרמוקיר ועוד.

שקדי ובראל מעניקים

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, ואיריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי, העניקו, זו השנה השנייה ברציפות את הפרס לזוכה בפרויקט "הסיפור שלנו". זהו פרויקט שבמסגרתו מוזמנים נוסעי אל על לכתוב סיפור קצר במהלך טיסתם. הסיפורים נאספים ואחת לשנה מוענק פרס מיוחד לכותב שוועדה מקצועית מצאה את הסיפור שכתב כמוצלח ביותר. השנה נכתבו במסגרת הפרויקט כאלף סיפורים קצרים.

איריס בראל, מישקה בן דוד, אייל וייל, אורלי קראוס-וינר, אליעזר שקדי,
 איריס בראל, מישקה בן דוד, אייל וייל, אורלי קראוס-וינר, אליעזר שקדי,

מימין: בראל, בן דוד, וייל, קראוס-ויינר ושקדי

ועדת הפרס מנתה נציגים משתי החברות נותנות החסות, לצד סופרים ידועים, ביניהם אורלי קראוס-ויינר, מישקה בן דוד, והוגת הפרויקט ד"ר שלומית חביון. קראוס-ויינר, שהייתה בעבר דיילת באל על, שאלה את שקדי בהומור האם יסכים לשקול לגייסה שוב לתפקיד שזנחה לטובת קריירה ספרותית. בפרס הראשון, שכלל זוג כרטיסי טיסה באל על והוצאת ספר ביכורים על ידי סטימצקי, זכה הנוסע-כותב אייל וייל.

רונן מחלקת גלידה

יו"רית תאגיד המיחזור נחמה רונן החליטה לעלות שלב אחד בקמפיין ההסברה לעידוד המיחזור, והוציאה לפועל יוזמה מקורית תחת השם "מיחזורית הגלידה". מדובר באוטו גלידה המחובר למיחזורית ענק, אשר יגיע במהלך שבועיים ל-13 ערים ברחבי הארץ ויחלק לתושבים ארטיקים וגלידות בתמורה לבקבוקים שהם מביאים למיחזור. ליוזמה הצטרף ליום אחד גם השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, ששמע מרונן בשורה משמחת - כבר היום ישראל ממחזרת 46% ממכלי המשקה המשפחתיים.

גלעד ארדן, נחמה רונן, מיחזורית הגלידה / צילום: יוני רייף
 גלעד ארדן, נחמה רונן, מיחזורית הגלידה / צילום: יוני רייף

נחמה רונן וגלעד ארדן

בימים הקרובים תגיע מיחזורית הגלידה לערים ירושלים, יבנה, אשדוד, כרמיאל, נתניה, גדרה והוד השרון, וחלק מראשי הערים כבר הבטיחו כי יגיעו לחלק בעצמם את השלגונים לתושביהם, כדי לעודד את פעולות המיחזור בעריהם.

מה הסטטוס

Yair Lapid סבא שלי, דוד גלעדי, היה אחד משבעת מייסדי "מעריב", אבי עבד בן 48 שנה ואני 18 שנה. האפשרות שהוא ייסגר היא לא פחות מאסון לחופש הביטוי