BBC: נמשכים המגעים עם yes להשארת ערוץ BBC אנטרטיינמנט

בכירה ב-BBC: "אנו מנהלים מו"מ שיאפשר למנויי yes להמשיך וליהנות ממיטב הטלוויזיה הבריטית" ■ רומזת כי הסיבות להורדת הערוץ מהמסך של yes הן כלכליות

רשת הטלוויזיה הבריטית BBC מבקשת להשאיר את ערוץ "BBC אנטרטיינמנט" על הפלטפורמה של yes.

בכירה בשירות הטלוויזיה הבינלאומי של הרשת, לואיז לופל, אמרה ל"גלובס" כי "אנחנו מנהלים משא-ומתן שיאפשר למנויי yes להמשיך וליהנות ממיטב הטלוויזיה הבריטית שיש לערוץ להציע".

בכך רומזת לופל כי הסיבות האמיתיות להורדת הערוץ מהפלטפורמה של yes הן כלכליות ואינן קשורות בתוכנו של הערוץ. בחברת הלוויין מבקשים להחליף את ערוץ הסדרות הבריטי, שהוא חלק מחבילת הבסיס, בערוץ אחר, זול יותר.

באשר לביקורת שיש בחברת הלוויין לגבי איכות התוכן של הערוץ, אמרה לופל: "השקענו בהבאת מספר סדרות חדשות לערוץ בחודשים הקרובים. בין היתר, תוכנית האירוח החדשה של אלאן קאר המארחת כוכבים בינלאומיים. בשנת 2013 נשדר את הסדרות המוערכות 'שרלוק', 'לות'ר' ו'ווייטצ'אפל'".

למרות הדברים, בחברת הלוויין נחושים כי אין יותר מקום להמשך משא-ומתן. שם החליטו כי הערוץ, שנמצא על גבי הפלטפורמות הוט ו-yes למעלה מעשור, יירד בסוף השנה הנוכחית עם סיום החוזה מול ה-BBC. באחרונה כבר הוחלט בלוויין להעביר את הערוץ לאפיק מרוחק ואטרקטיבי פחות על הממיר.

מ-yes נמסר כי הערוץ יוחלף בקרוב בערוץ סדרות אטרקטיבי.