חדשות 2: חשש לביטול אחד ממגזיני סוף השבוע

האם "אולפן שישי" או "חדשות השבת" יבוטלו? ■ אבי וייס: "הממשלה והוועדות מטעמה שידעו למצוא פתרון למשבר ערוץ 10, חייבות למצוא פתרון לערוץ 2"

מחריף המשבר הכלכלי בחברת החדשות של ערוץ 2. ל"גלובס" נודע כי לאור ההאטה המשמעותית בתוצאות זכייניות ערוץ 2 ואי-העברת הכספים לחברה-הבת חדשות 2, קיים חשש ממשי לפיטורי עשרות עובדים ולביטול אחת הרצועות היקרות יחסית של החברה, ובהן אחד ממגזיני סוף השבוע - "אולפן שישי" או "חדשות השבת".

"מקווים לנס חנוכה"

אתמול (ב') התקיים בנווה-אילן אירוע הדלקת נרות חנוכה בנוכחות יו"ר החברה, עו"ד תמי רוה, מנכ"ל החברה, אבי וייס, ומרבית עובדי חברת החדשות.

רוה עדכנה את עובדי החברה במשבר הכספי העמוק שפוקד את החברה, והסבירה כי הקשיים של קשת ורשת מנעו מהן להעביר את הסכומים הנדרשים בחודש האחרון, דבר המביא את החברה למצב קשה ביותר.

היו"ר שיבחה את העובדים על פעילותם במבצע "עמוד ענן" שהניבה רייטינג גבוה ומכתבי תודה והוקרה מהרשות השנייה וממנהלי קשת ורשת.

"כמה חבל שאת כל היכולות הנפלאות האלה של חברת החדשות א-אפשר לתרגם אפילו לדמי חנוכה", אמרה רוה. "פך השמן הולך ואוזל, ואנחנו עושים כל שביכולתנו להתמודד עם המצב הקשה שאליו נקלענו - ומקווים שנס החנוכה לא יפסח עלינו".

וייס הוסיף כי "עכשיו ברור שהמשבר אינו זמני, המצב קבוע ונמשך קרוב לשנתיים, מצב שרק הולך ומדרדר". לדבריו, "הממשלה והוועדות מטעמה שידעה למצוא פתרון למשבר ערוץ 10, חייבים למצוא פתרון מיידי לערוץ 2".

לאור אי-העברת כ-7.5 מיליון שקל מכיוון הזכייניות, החברה לא יכולה להוציא כל הוצאה מכסה, ויש חשש ממשי לאי-תשלום משכורות לעובדים וסכנה מיידית לתשלומי ספקים.

חדשות 2
 חדשות 2