הושקה בישראל: וולבו V40 החדשה, באיזה גרסאות תוצע?

ההאצ'בק-פרימיום תוצע בישראל בגרסת כביש וקרוס-קאונטרי עם מנועי טורבו, במחירים שמתחילים ב-183 אלף שקל

חברת מאיר, יבואנית וולבו, השיקה היום רשמית בישראל את מכונית ההאצ'בק פרימיום החדשה וולבו V40. המכונית, שמיועדת להתמודד מול מרצדס A קלאס, ב.מ.וו סדרה 1 ואודי A3, תשווק בישראל עם מנוע טורבו T4 בנפח 1.6 ליטר בעל הספק של 180 כ"ס. המנוע מייצר מומנט של 24 קג"מ והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.

המכונית מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ורושמת צריכה ממוצעת מוצהרת של 16 קילומטר לליטר. כמקובל אצל וולבו מצוידת המכונית בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל כרית אוויר חיצונית להגנה מפני פגיעות ראש במקרה של התנגשות עם הולכי רגל. בנוסף מצוידת המכונית, בהתאם לרמת הגימור, במערכת לבלימה אוטומטית במהירות עירונית, מערכת לניטור רכבים ב"שטח המת" (BLIS), מערכת התראה מפני תנועה חוצה (CTA), בקרת שיוט מסתגלת ועוד.

במקביל משיקה החברה את גרסת ה"קרוס קאונטרי" של המכונית, שתתחרה בפלח רכבי הפנאי הקלים. המכונית תשווק עם הנעה קדמית ובהמשך השנה גם בגרסת הנעה כפולה, שתוצע עם מנוע 2 ליטר טורבו חזק.

המחירים מתחילים בכ-183 אלף שקל לדגם ה-T4 התקני ומגיעים עם ל-220 אלף שקל לדגם עם חבילת עיצוב ספורטיבית. מחיר דגם ה"קרוס קאונטרי" יתחיל בכ-200 אלף שקל. גרסת ה-T5 החזקה, שתשווק בהמשך השנה עם הנעה כפולה, תעלה כ-260 אלף שקל