פסגת הנדל"ן: איך להתנהל נכון כשמעוניינים להשקיע בנדל"ן

בין הנושאים שיעלו לדיון: שוק המשכנתאות על רקע הגזירות של בנק ישראל; האשראי לקבלנים; מחירי הדירות ביחס להכנסה הממוצעת של משק בית בישראל ועוד

ענף הנדל"ן הוא ענף עתיר השקעות הון, החל מהיזם שרוצה לרכוש קרקע ולהקים פרויקט ועד לרוכש דירה או משרד, שזקוק להלוואה. מידת הנכונות ושיעור הקצאת האשראי - הן ליזמים והן לרוכשים - בתקופה של אי ודאות, יכולה לנבא את הבאות.

מושב הדיון "ענף הבנייה במציאות פיננסית של אי-וודאות", שיעלה במסגרת ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס", שתיערך ב- 9 באפריל 2013, ינסה לבדוק איך ניתן להתנהל נכון כשמעוניינים להשקיע בנדל"ן.

בין הנושאים שיעלו לדיון: שוק המשכנתאות על רקע הגזירות של בנק ישראל; האשראי לקבלנים; מחירי הדירות ביחס להכנסה הממוצעת של משק בית בישראל ועוד. כמו-כן יוצג סקר הנדל"ן הגדול של "גלובס".

בדיון ישתתפו: ראובן קוגן, סגן הממונה על התקציבים בתחום הנדל"ן, משרד האוצר; יעקב רויטר, סגן מנהל חטיבה קמעונאית לנושא משכנתאות, בנק מזרחי-טפחות; תמיר דגן, מנכ"ל שכון ובינוי נדל"ן; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים ופרופ' נתן זוסמן, מנהל חטיבת המחקר בנק ישראל. המנחה יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

ועידת הנדל"ן של ישראל 2013 של "גלובס" תציג את האתגרים הקשורים לענף הנדל"ן בישראל עם כניסתה של הממשלה החדשה. בוועידה ישתתפו בכירים מענף הנדל"ן ובהם יזמים, חברות קבלניות, מהנדסים, אדריכלים, שמאים, מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון, משקיעים ועוד.

לפרטים ולהרשמה: 5988*
לאתר הוועידה - לחצו כאן