שר השיכון אורי אריאל: "מחירי הדירות לא יירדו בין-לילה"

שר הבינוי והשיכון במהלך חגיגות המימונה: "אני מודע לציפיות הגבוהות ממני כשר השיכון להוזלת מחירי הדיור, ואני אכן מתכוון לפעול לשם כך"

"תרבחו ותסעדו. המימונה היא חג האמונה. האמונה בקב"ה ובידיעה כי כל מאן עביד לטב עביד. האמונה שלמרות כל הקשיים בדרך, בסוף תגיעה הגאולה. גם אני, חברים יקרים, מאמין" - כך אמר אתמול בלילה (ג') שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, במהלך חגיגות המימונה.

"אני מודע לציפיות הגבוהות ממני כשר השיכון להוזלת מחירי הדיור, ואני אכן מתכוון לפעול לשם כך", הבהיר אריאל. "זה לא יהיה קל. זה לא יקרה בין-לילה, אבל אני מאמין שזה יקרה. אני מאמין ומבקש מכם את האמונה הזאת, גם כן".

לפני כשבועיים כינה אריאל את שנת 2013 "אבודה", ואמר כי יפעל להוריד את מחירי הדירות בשנה הבאה: "מאחר ואין לנו עדיין תקציב וחוק הסדרים סגור, הדברים יתחילו לרוץ רק בעוד 5-6 חודשים, כלומר 2013 אבודה. יחד עם זאת, יש לכל המגזרים יכולת להגיע אליי באופן מיידי ולהציג בפניי את הבעיות וגם את הפתרונות. אם נשכיל לטפל בכל המגזרים: המיעוטים, חרדים, זוגות צעירים, אני מאמין שנוכל להביא בשנת 2014 להורדה מסוימת במחירי הדירות". (לסיפור המלא)