ביזנס אינסיידר: ההמבורגר של אגאדיר - בין 10 הטובים בעולם

באתר הכלכלי הפופולרי פרסמו דירוג של 10 מסעדות ההמבורגר הטובות בעולם ■ אגאדיר הישראלית זכתה למקום של כבוד ■ רשתות נוספות: La Burguesía בסנטיאגו, צ'ילה, Royale Eatery בקייפ-טאון, דרום אפריקה ועוד

סנדוויץ' ההמבורגר הפופולרי כבש חלק נכבד מהתפריט האמריקאי עוד לפני עשרות שנים. בשנים האחרונות הבשורה הגיעה גם לארץ, כאשר במקביל למסעדות המזון המהיר נפתחו עשרות מסעדות המציעות גרסאות שונות של הסנדוויץ', עם קציצת בשר גדולה ורכיבים איכותיים יותר.

באתר הכלכלי הפופולרי "ביזנס אינסיידר" פרסמו דירוג של 10 מסעדות ההמבורגר הטובות בעולם. כעת מתברר כי מסעדות ההמבורגר בארץ אינן נופלות מהמקבילות שלהן בעולם, וההמבורגר שמציעה רשת אגאדיר זכה להיכנס לרשימת הזהב.

באתר מציינים כי אגאדיר החלה לפעול לפני כ-15 שנה, וכיום הרשת כוללת 9 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. כמו כן, צוינו לטובה הגדלים השונים של ההמבורגר והתוספות המגוונות.

רשת המבורגרים נוספת שזכתה למקום של כבוד ברשימה שכל חובב המבורגרים חייב לראות היא רשת פרגבורגר (Fergburger) מניו-זילנד. הרשת החלה את דרכה עם מסעדה קטנה ב-2001 תחת השם "Cow Lane", אך הפופלריות שלה צברה תאוצה עם השנים. קציצת הבשר הייחודית של הרשת עשויה מתערובת מיוחדת של בשר טלה ועגבניות. הרשת מציעה גם הבורגר צמחוני שעשוי מפלאפל.

את המקום השלישי כבשה רשת ההמבורגרים השוויצרית פליפין. רשת המסעדות מייצרת את תערובת הבשר הייחודית שלה ומציעה 6 סוגים של המבורגר. הרשת מזמינה את הלחמניות ממאפיה יחודית בשטוקהולם.

מסעדות המבורגר נוספות הנכללות ברשימה הן La Burguesía בסנטיאגו, צ'ילה, Restaurant L’Anecdote, במונטריאול, קנדה ו-Royale Eatery בקייפ-טאון, דרום אפריקה.