זכיינית ערוץ 2 קשת מקימה זרוע הפקות באוסטרליה

הסניף האוסטרלי של קשת יוקם בשיתוף עם חברת Northern Pictures המקומית

זכיינית ערוץ 2 קשת משיקה את "קשת אוסטרליה", זרוע הפקות פורמט שתפעל באוסטרליה ובניו-זילנד. הסניף האוסטרלי של קשת יוקם בשיתוף עם החברה המקומית Northern Pictures, המשתייכת לקבוצת RACAT.

מדובר בסניף שני מעבר לים בעבור קשת, לאחר שהקימה בלונדון נציגות ל"קשת אינטרנשיונל" בראשותו של אלון שטרוזמן. כמו כן בוחנת קשת בימים אלה גם הקמת נציגות קבועה בלוס אנג'לס.

שוק נוסף עליו הכריזה קשת כיעד הוא המזרח הרחוק, והנוכחות באוקיאניה מקרבת אותה לתעשייה נכספת זו. זאת בין היתר לאור העובדה של-Northern Pictures, חברת הפקות מובילה בטלוויזיה בתחום הפורמטים הלא מתוסרטים בשוק האוסטרלי, יש חברה אחות בסינגפור.

דיוויד הסלינגדן, הבעלים של חברת Northern Pictures,ולשעבר נשיא קבוצת FOX, מסר: "קשת היא אחת מהשחקנים הטובים בתעשיית הפורמטים המתוסרטים והלא מתוסרטים בטלוויזיה, והחיבור בינה לבין Northern Pictures בעלת המוניטין החזק באוסטרליה ו-NHNZ האחות הניו-זילנדית הוא חיבור אידיאלי".

אלון שטרוזמן מסר כי "אנו שמחים מאוד להתרחב ולפתוח שלוחה של KI באוסטרליה וניו-זילנד. אנו מאמינים שעוצמתה של תעשיית הטלוויזיה האוסטרלית והתחזקות ערוצי הכבלים בעולם יכולים להפוך את אוסטרליה לאחת מהשווקים החשובים ביותר שלנו".