שרון גל על ההאשמות נגדו: "זה קשקושים, רכילות"

מגיש "לילה כלכלי" לשעבר התייחס להאשמות נגדו ב"אולפן שישי" בערוץ 2 ■ "אמרו עליי הרבה דברים. שיש לי פתיל קצר, שאני קצת מופרע. יש בזה משהו"

"זה הכול רכילות, קשקושים" - כך מתייחס הערב (ו') מגיש "לילה כלכלי" לשעבר, שרון גל, להאשמות נגדו בדבר הטרדות מיניות לכאורה ומכירת אייטמים לכאורה. בראיון ל"אולפן שישי" בערוץ 2 אמר גל כי "שום דבר לא נכון. זה הכי קל בעולם להכות בי עכשיו, אבל שאף אחד לא יתבלבל, האמת חזקה מהכול".

גל נשאל האם קיים יחסי מין עם עובדים בערוץ 10, וענה: "ממש ממש לא. בחיים שלי לא הטרדתי אף אחד ואף אחת מינית".

גם על הטענות בדבר מכירת אייטמים לכאורה אמר: "זה המקום הכי נקי מבחינה אתית בתקשורת הישראלית. חסמתי הרבה דברים בגופי. לא קיבלתי אגורה בחיי משום חברה מסחרית כדי לקדם שום דבר בתוכנית".

גל אמר כי מדובר עבורו ב"תקופה לא קלה. הימים האלה הם סיוט. לפעמים אני מתקשה לישון בלילות, אפילו עד כדי דמעות. אשקר אם אגיד שאין לי רגעי שבירה, אבל אני אדם חזק".

לדבריו, "עזבתי כי לא הצלחנו להגיע להסכם חדש. אמרתי 'חברים, תודה ולהתראות'. זה הכול. לא הבנתי שיש חקירה. קראו לי לשיחה ואמרו לי שיש טענות נגדי. אמרו עליי הרבה דברים. שלפעמים יש לי פתיל קצר, שאני קצת מופרע. כל מני דברים מהסוג הזה. יש בזה משהו".

גל נשאל באשר למקרה ספציפי בו קיים לכאורה צ'אט אנונימי אינטימי עם כתב בערוץ 10, והסביר כי" יום אחד אני מקבל שם הודעה ממישהו שאני לא מכיר והוא לא מכיר אותי. אני שואל מי זה, ומקבל תמונת פנים, ומתברר שמדובר במישהו שאני מכיר. עצרתי מיד את הצ'אט הזה ואחרי יום-יומיים כשפגשתי אותו אמרתי לו 'שמע אתה שלחת אלי את זה, שתדע'. אמרתי לו שיזהר כי זה רגיש. זו האמת, זה הסיפור".

היום פורסם ב"ידיעות אחרונות" תחקיר המביא את עיקר ההאשמות נגד גל, ביניהן דיווחים על הערות והטרדות מיניות לכאורה, על מכות עם עיתונאי ערוץ 10 גיא לרר, על צ'ט אינטימי בשם בדוי עם כתב בכיר וחשיפת הפרטים במערכת הערוץ, על חיטוט אובססיבי בחיי המין של אחרים, על שימוש בשפה פרובוקטיבית כלפי נשים, על השפלה שיטתית ואלימות מיליולית נגד זוטרים לו ועוד.

כזכור, גל עזב לאחרונה את ערוץ 10, לדבריו מסיבות של "אי-הסכמה על התנאים בחוזה". לאחר שעזב פורסם כי התנהלה בערוץ בדיקה נגדו בגין התנהגות שאינה הולמת, ובהמשך הטונים עברו כבר לאישומי הטרדה מינית לכאורה. כיום מתנהלת בדיקה במשטרה נגדו.