נחשפה הונאת ביטוח מוזרה במיוחד במלון באילת

חוקרי הביטוח חשפו ניסיון הונאה: האישה טענה כי הכיור בבית-המלון נפל כשנשענה עליו - והסתירה את העובדה שקיימה עליו יחסי מין עם בת זוגה

חוקרי ביטוח חושפים: הכיור בבית-המלון נשבר במהלך קיום יחסי מין ולא בגלל פגם בבנייה.

חוקרי הביטוח עו"ד דני אנגל ויפתח שגב, בעלי משרד החקירות "בטיחות אנוש", המתמחה בחקירת תביעות ביטוח ובמתן חוות-דעת מקצועיות בתחום הנזיקין, חשפו את הונאת הביטוח האמורה ומדווחים עליה היום (א').

לטענתם, צעירה לסבית שקיימה יחסי מין עם בת זוגה על כיור בבית-מלון באילת, נפצעה קשה בפלג גופה התחתון בעקבות התמוטטות הכיור - ותבעה את בית-המלון על פגם בבנייה.

האישה טענה כי הכיור נפל כשנשענה עליו, והיא נפצעה מרסיסיו. אולם, חקירה סמויה של המקרה, גם בקרב הקהילה הגאה, הולידה - כך לטענת החוקרים - סיפור אחר לגמרי.

"התובעת סיפרה כי הפציעה אירעה בעת שרכנה על הכיור בחדר האמבטיה על מנת לשטוף את פניה. לדבריה, בהיותה עייפה מפעילות גופנית בבריכה, היא נשענה על הכיור, שנשבר וגרם לה לחתכים עמוקים בפלג גופה התחתון. קב"ט המלון העיד בפנינו כי משהוזעק לחדר מצא את האורחת שרועה מדממת על רצפת חדר האמבטיה, כשלצידה מצויים שברי הכיור. לדבריו, הוא לא הצליח לדלות מפיה הסבר לנסיבות שבירת הכיור, וגם חברתה ששהתה עמה בחדר נראתה בהלם, ולא ניתן היה להוציא מפיה דבר", מספרים שגב ואנגל.

הם הוסיפו כי "נתונים אלה נשמעו מוזרים מעט, אך החלו להתבהר בהדרגה ככל שהחקירה הסמויה הלכה והתקדמה. אז התברר כי סיפור הכיור מהווה 'סיפור חם' בקרב חוג המכרים של הנפגעת בקהיליית הגאים, ושם הפרטים היו שונים בתכלית מאלה שמסרה לחברת הביטוח.

"החקירה העלתה כי הכיור נשבר בעת שהנפגעת התיישבה עליו במהלך קיום יחסי מין עם בת זוגה. משהנפגעת נאלצה להתעמת מול הפרטים הללו, היא הסכימה לוותר על התביעה ולחסוך מעצמה את אי-הנעימות, אשר כרוכה בחשיפה האמיתית של השתלשלות העניינים בבית המשפט".

עוד טוענים השניים כי הונאות ביטוח בתחום המלונאות הן די פופולריות, ורבות מהן קשורות באוכל. קרי, אוכלים מחוץ למלון וטוענים שקיבלו קלקול קיבה בגלל אוכל שאכלו בבית-המלון.