האישה התלוננה: צו ההרחקה הופר - בעלי אכל מהעוגיות

בתגובה למה שהוא מכנה תלונות-סרק של האישה, הגיש הבעל תביעה נזיקית נגדה על סך 100 אלף שקל

בעל הגיש תביעה נזיקית על סך 100 אלף שקל נגד אשתו, לאחר שזו ניסתה להרחיקו מהבית באמצעות הגשת שתי תלונות-סרק למשטרה והגשת בקשה לצו הגנה לבית המשפט.

הבעל והאישה מנהלים הליכים משפטיים, לאחר שהאישה הודיעה לבעל כי ברצונה להתגרש.

לטענת הבעל, המיוצג בידי עו"ד רועי סידי, מומחה לדיני משפחה, כדי להכניע אותו לתכתיביה, הגישה האישה תלונה במשטרה וטענה כי הבעל פרץ לתיבת הדואר האלקטרוני שלה. הבעל נחקר והסביר כי מדובר בתיבת דואר אלקטרוני משותפת, שנמצאת במחשב הביתי בדירת המגורים, ושבו אין שום קוד או סיסמה. למרות זאת הוא הורחק ל-5 ימים מהבית, שכן האישה טענה כי הוא יתקוף אותה אחרי שיגלה כי התלוננה נגדו במשטרה.

בתוך 5 ימים אלה, האישה הגישה בקשה להארכת הרחקת הבעל באמצעות צו הגנה. אלא שבית המשפט דחה את הבקשה בלי לבקש כלל את תגובת הבעל, לאור היותה בקשת-סרק.

לנוכח החלטת בית המשפט, ניגשה האישה בשנית למשטרה וטענה כי הבעל הפר את צו ההרחקה ונכנס הביתה כשלא הייתה בדירה. האישה טענה כי גילתה זאת לאחר שהבחינה כי עוגיות שהיו בצנצנת במטבח, נאכלו.

הפעם, לטענת הבעל, במשטרה הבינו כי מדובר בניסיון של האישה להרחיק אותו באמצעים לא כשרים ובתלונת-שווא, וסירבו להאריך את צו ההרחקה.

על-פי התביעה שהגיש הבעל נגד האישה, נגרמה לו עוגמת-נפש קשה, הוא הורחק מביתו ומשני ילדיו האהובים, נאלץ להתייצב לחקירה, נלקחו ממנו טביעות אצבעות, הוא צולם תמונות קלסתרון כאחרון העבריינים, ועל מנת ליטול בגדים מהבית לתקופת ההרחקה נאלץ להגיע בליווי שוטרים - וכל זאת לעיני שכניו ההמומים.

בגין עוגמת-הנפש והנזקים שנגרמו לו הגיש הבעל תביעה נזיקית נגד האישה, כשבין היתר הוא טוען כי החוק למניעת אלימות במשפחה מאפשר לבית המשפט לפסוק פיצוי נגד אישה שהגישה בקשת-סרק לצו הגנה, וזאת בנוסף ליתר טענותיו הנזיקיות.