רובוט שואב אבק של LG - שקט וטוב, אך יקר

דגם Hom-Bot Square של LG הוא הרובוט הטוב ביותר שבדקנו עד היום, אך היינו מצפים שהערכה תכלול גם קיר וירטואלי, והמחיר לא יהיה מיועד רק לעשירים

טרנד הרובוטים הוא אחד המתפתחים בשנים האחרונות. מספר הדגמים והיצרנים הוא רב, כאשר לצד חברות אמריקניות כמו איי רובוט וניטו, החברה הסינית Ecovacs והקוריאנית סמסונג, ניתן למצוא דגמים של חברות פחות מוכרות.

התוצאה היא בלאגן שלם בשוק, כאשר הצרכנים לא יודעים מהו מוצר טוב באמת, כזה שיאפשר להם לנקות את הבית בצורה קלה ויעילה. דגם Hom-Bot Square של LG מציע איכות עבודה שהפתיעה אותנו לטובה.

ממשק: הפעלת הרובוט מתבצעת יחסית בקלות. יש לו שלט רחוק ומספר כפתורי הפעלה בודדים המותקנים בחלקו העליון.

ניתן לבחור בין 3 מצבי ניקוי, למשל, מצב ספירלה שבו הרובוט מנקה אזור במעגל. מלבד זה, יש אפשרות לקבל חיווי קולי כשהרובוט נתקע בחפץ.

ניקוי: הרובוט משתמש בשתי מצלמות העוזרות להבין את מיקומו וחיישנים שמונעים ממנו להיתקע בחפצים. היכולת הזו של Hom-Bot ראויה לציון. הרובוט הצליח לחזור ללא שום בעיה לנקודת הטעינה שלו שהייתה בחדר אחר ולא להיתקע ברהיטים. מלבד זה, לרובוט יש שתי מברשות צד שעוזרות לו בניקוי האבק מהפינות.

למברשות יש גם חיסרון, הן נתפסות בשטיחי שאגי (בדומה לדגמים של חברות אחרות). באופן כללי, עוצמת השאיבה של הרובוט מצוינת ולעומת רובוטים רבים, הוא מצליח לעשות את זה בלי הרבה רעש, וזה יתרון גדול.

בשורה התחתונה: מדובר ברובוט הטוב ביותר שבדקנו עד היום, אך היינו מצפים שהערכה תכלול גם קיר וירטואלי והמחיר לא יהיה מיועד רק לעשירי ישראל.

מחיר: 3,000 שקל.

ציון: 9.5.