ח"ל דוחה האסיפה שאמורה לאשר שכרו של גלעד

הרקע לדחייה - דיונים מחודשים בחברה על חבילת השכר של המנכ"ל ניר גלעד

החברה לישראל דוחה את אסיפת בעלי המניות שאמורה הייתה להתקיים ב-3 בספטמבר, במסגרתה בעלי מניות המיעוט היו אמורים להצביע על שכר בכירים בחברה.

הרקע - דיונים על חבילת השכר של המנכ"ל ניר גלעד.

לפני 10 ימים דיווחנו כי חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי מתנגדת למדיניות התגמול והשכר של החברה לישראל שבשליטת עידן עופר. אנטרופי מתנגדת לעניין המענק אשר הובטח לבכירי החברה לישראל בגין הפיצול העתידי עליו הודיעה החברה לפני למעלה מחודש. מענק זה לא הותנה ביעד כספי מסוים, אלא רק בעצם הוצאתו לפועל.

נזכיר כי וועדת התגמול של חברה לישראל קבעה כי אם אכן יצא לפועל מהלך הפיצול יוענק מענק מיוחד בגובה של 4 מיליון שקל למנכ"ל החברה ניר גלעד, 3.2 מיליון שקל ליו"ר אמיר אלשטיין לאלשטיין, 2.6 מיליון שקל לסמנכ"ל בכיר ו-1.6 מיליון שקל לסמנכ"ל.

החברה לישראל סיכמה הבוקר את הרבעון השני של השנה עם ירידה בהכנסות ל-2.982 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 3.14 מיליארד דולר ברבעון השני של 2012. בסיכום מחצית, רשמו ההכנסות עלייה ל-5.776 מיליארד דולר. בשורה התחתונה, עברה החברה לישראל להפסד של 89 מיליון דולר ברבעון השני לעומת רווח של 84 מיליון דולר ברבעון המקביל, ולהפסד חצי-שנתי של 130 מיליון דולר לעומת רווח של 2 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2012.