חיבוק מהספורט הלבן

מול מי שיחקה שלי גפני במשחק ראווה בטניס ברמת השרון? ■ מי שר על הדשא של ישראל מקוב בכרמי יוסף? ■ ומי הגיע למסיבת ההפתעה לגיל שוחט?

אירוע התרמה ייחודי סביב הספורט הלבן נערך בשבת בבוקר בקאנטרי רמת השרון. במסגרת האירוע נערך משחק ראווה בטניס בין אנדי רם ויוני ארליך לבין דנה פרידר ושלי גפני, איל קיציס ואורי גוטליב.


איתן אלדר ונועם לניר


אסי טוכמאייר

ההכנסות מהאירוע יועברו לעמותת חיבוק ראשון, ששמה לה למטרה לספק עד כמה שניתן את הצרכים הרגשיים והקוגניטיביים של תינוקות שהוריהם נטשו אותם. במקום התקיימה מכירה פומבית שהנחה גוטליב, של מוצרי טניס חתומים בידי שלושת הטניסאים המובילים בעולם: רפאל נדאל, רוג'ר פדרר ונובאק דיוקוביץ'. יזמו את האירוע והצליחו לגייס 300 אלף שקל למען העמותה: מנהל בית הספר לטניס, אורן בן זקן, ואנדי רם. נכחו: נועם לניר; אסי ומירי טוכמאייר; מתי רחמינוב, בן למשפחת יהלומנים ותיקה, שיצא במשך זמן מה עם הדוגמנית בר רפאלי; אורי מולדובן ואבי קבילי, בעלי רשת הביגוד לילדים מישמיש, שתרמו ברוחב לב בגדים לתינוקות העמותה; איתן אלדר; אודי שמאי, יוליה גלושקו; דורון גמצ'י ועוד.

לאודר משדר מירושלים

אתמול נחת בישראל רון לאודר, בעלי ערוץ 10 ונשיא הקונגרס היהודי העולמי. לאודר החל את יום העבודה שלו בפגישה במשרדי ערוץ 10 שבבית הוורד בגבעתיים, ולקראת הערב הגיע לחנוך את האולפן החדש של הערוץ בבניין JCS שבירושלים, שנבנה בעלות של כ-20 מיליון שקל.

אבי בלשניקוב, ניר ברקת, מיכל גרייבסקי, רון לאודר, חנוכת בנין ערוץ 10 בירושלים / צילום: שלומי כהן
 אבי בלשניקוב, ניר ברקת, מיכל גרייבסקי, רון לאודר, חנוכת בנין ערוץ 10 בירושלים / צילום: שלומי כהן

אבי בלשניקוב, ניר ברקת, מיכל גרייבסקי ורון לאודר

הגיעו להשתתף בחגיגה: ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת; יו"ר ערוץ 10, אבי בלשניקוב; יו"רית נענע 10, מיכל גרייבסקי; נציגו של יוסי מימן בדירקטוריון ערוץ 10, ליאו מלמוד; חברי הנהלת הערוץ ומנהלי החדשות, בראשות רפי גינת וגולן יוכפז. לאודר סיפר לנוכחים שמתוקף תפקידו כנשיא הקונגרס היהודי העולמי הוא נוסע לא מעט ברחבי העולם, ובכל מקום שאליו הוא מגיע ישנה התעניינות עצומה בישראל ובייחוד בירושלים. לדבריו, הוא חש גאווה על כך שערוץ הטלוויזיה שבבעלותו פועל מהבירה. בלשניקוב ביקש להודות לברקת על מעורבותו האישית בהצלחת המעבר. לא נצפה באזור: יעקב אילון.

פרנקל שר אצל מקוב

איש העסקים ישראל מקוב, שכיהן בעבר כמנכ"ל טבע, ומשמש גם כיו"ר אגודת הידידים של תיאטרון גשר, המשיך מסורת ארוכת שנים ואירח במוצ"ש בביתו בכרמי יוסף כ-120 איש ואישה מחבריו, להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.

יעקב פרנקל, צביקה ימיני, משה להב, הרמת כוסית לשנה החדשה בבית מקוב / צילום: תמונה פרטית
 יעקב פרנקל, צביקה ימיני, משה להב, הרמת כוסית לשנה החדשה בבית מקוב / צילום: תמונה פרטית

יעקב פרנקל, צביקה ימיני ומשה להב

המארח נשא נאום קצר, הרים כוסית לחיים ומיד הבהיר: "הפעם לא באנו לדבר כי אם לשיר". את ערב השירה הוביל הזמר משה להב, בהופעה "הטיש הגדול". הופיעו ושרו עמו: הנגיד לשעבר שכמעט והיה שוב לנגיד, יעקב פרנקל; עו"ד אלי זהר; אוריאל רייכמן; איש העסקים צביקה ימיני; יורם ושלווה הסל; שוקי פורר; ד"ר רחל אדטו ועוד. כמו כן עלו לבמה: שחקנים ושחקניות מתיאטרון גשר, ששרו עם להב מחרוזת שירים רוסיים ממיטב הרפרטואר של התיאטרון.

מפתיעים את שוחט

צמרת עולם הבידור והתרבות בישראל התכנסה אמש (א') לחגוג למלחין והמנצח גיל שוחט יום הולדת 40. האירוע, שנערך ביוזמת משפחת שוחט, נשמר בסוד, כדי להפתיע את חתן השמחה. המוזמנים חיכו לחתן השמחה באודיטוריום "בני ציון" שבבית התפוצות, ושם צעקו לו סורפרייז. במהלך הערב נסקרו 30 שנות היצירה של שוחט, שהחל את דרכו המקצועית בתחום המוזיקה הקלאסית כבר בגיל 10.


גיל שוחט ולימור לבנת

התוכנית האמנותית של הערב שילבה פופ ורוק עם מוזיקה קלאסית ואופראית, וכללה הופעות של מרינה מקסימיליאן, כוכבת האופרה הילה בג'ו, שלומי שבן, שלמה גרוניך ועוד. הגיעו לברך: שרת התרבות, לימור לבנת; נועם סמל, מנכ"ל תיאטרון הקאמרי; חתני פרס ישראל, נועם שריף ומרים זוהר; המנהל האמנותי של הקאמרי, עמרי ניצן; ציפי פינס; חנה מוניץ, מנהלת האופרה הישראלית; רני והילה רהב; ראש האגף לקשרי תרבות ומדע במשרד החוץ, רפי גמזו; דני וג'ניס גילרמן ועוד.

חונכים את בית שניאור

בני משפחת חשין וחברי עמותת אתגרים חנכו ערב השנה החדשה את "בית שניאור", לכבודו של שניאור חשין ז"ל. "בית שניאור" הוקם בפארק הירקון כדי לשמש מרכז לפעילויות ספורט אתגרי, תרבות וחברה. הבית תוכנן על ידי פירמת האדריכלים יואב מסר, בהובלתו של האדריכל עמית יפתח חיינר. כמתבקש, המקום תוכנן כך שיהווה מרחב פונקציונלי, נגיש ופתוח לעמיתי עמותת אתגרים, בעלי נכויות ומגבלות.

מישאל חשין, שי פירון, חונכים את בית שניאור / צילום: יערה תמרי
 מישאל חשין, שי פירון, חונכים את בית שניאור / צילום: יערה תמרי

מישאל חשין ושי פירון

טקס חנוכת המבנה נערך במעמד שר החינוך, הרב שי פירון; ראש העיר תל-אביב, רון חולדאי; דנית חשין; רות ומישאל חשין; יו"ר עמותת אתגרים, הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ; מנכ"ל עמותת אתגרים הנכנס, אבנר בלקנאי; רון יריב, מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה; רונן קאופמן, הבעלים של קאופמן גרופ; ונתן חץ, הבעלים של אלוני חץ ויו"ר אגודת הידידים של עמותת אתגרים. השר פירון אמר בטקס כי "אם רק ייתנו אתגר לכל אדם עם מוגבלות - האופק הוא רחוק והשמים הם הגבול".

ראובן עטר רכש דירה בחיפה ב-1.7 מיליון שקל

כדורגלן העבר והמאמן ראובן עטר רכש דירה בת 4 חדרים בחיפה בכ-1.7 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח 110 מ"ר עם מרפסת בשטח 25 מ"ר, בקומה ה-12 בפרויקט טורקיז VIP של חברת יוסי אברהמי בחיפה.

ראובן עטר, רכש דירה בחיפה / צילום: שלומי יוסף
 ראובן עטר, רכש דירה בחיפה / צילום: שלומי יוסף

ראובן עטר

בפרויקט מתחם סגור ומאובטח 24 שעות, מרתף יין, ספא הכולל סאונה, חדר כושר מאובזר, מועדון דיירים ומערכת דיגיטלית לניהול הבית מרחוק. הפרויקט משווק רק כשלושה שבועות. הבניין יתנשא לגובה 17 קומות והוא חלק ממתחם הכולל 136 דירות בבניין ועוד ארבעה בנייני מגורים בני 7 קומות. 97% מהרוכשים הם תושבי חיפה, מחציתם משפרי דיור ומחציתם זוגות צעירים. הבניין ממוקם בשכונה חדשה שעתידה להיבנות בדרום העיר, במורדות הכרמל, בסמוך לקניון חיפה, מתחם מת"מ ומרכז הקונגרסים. השכונה כוללת 1,188 יחידות דיור וכחלק מתוכניות הפיתוח ייבנו בה מתחמי בידור ופנאי ושטחים ירוקים. עטר אישר את הפרטים וציין כי הוא מאמין במיקום השכונה החדשה, וכי טרם החליט אם הדירה תשמש אותו או את אחד מילדיו.