המונה עדיין דופק

עידו רוזנבלום פורח ב"מונית הכסף" כמו שלא הצליח ללבלב בשום פורמט אחר

‎‎‏"מונית הכסף", יום ב' 22:00, ערוץ 2 קשת

‏‎‎בין "יצאת צדיק" הבלתי נסבלת ל"מרתון" הנעימה, נכנסה לה "מונית הכסף" לעונה חדשה. אפשר שרק בישראל יכול פורמט זניח שהחל כ"לייט-נייט" להפוך לתוכנית פריים-טיים עתירת רייטינג.

נכון שהמונית איבדה מעט מהרעננות שאפיינה אותה בעונות הראשונות, אך זה לא בגללה אלא בגללנו: בעונות הראשונות זו הייתה הפתעה לצופים לגלות את יצורי הלילה של העיר הגדולה: מאסירים משוחררים שמחפשים ספסל ללילה באזור התחנה המרכזית, ועד לבלייניות צעירות שמטפסות למונית ברגליים כושלות אחרי צ'ייסר אחד יותר מדי.

ועדיין - המונה דופק. עידו רוזנבלום פורח מאחורי ההגה כפי שעדיין לא הצליח ללבלב בשום פורמט אחר. חלק מהקטעים מצחיקים מאוד, ואם אתם במצב-הרוח הנכון, אפשר בהחלט ליהנות מהנסיעה הלילית הזאת.

‏‎‎ציון: 8

קונספט 10

‏‎‎כתבות "האוניברסיטה של החיים", חדשות ערוץ 10

‏‎‎תהום פעורה בין יכולותיו של ערוץ 10 בתחום האקטואליה לבין יכולותיו בתחומים אחרים: בעוד "הכפר" שלו כושלת ברייטינג, הצליחה מהדורת החדשות שלו לפלרטט עם רייטינג שלא זכור לה כבר שנים בזכות כתבות הנושא של מתן חודרוב על היורדים, כתבות שעוררו דיון ציבורי בכיכובו של שר האוצר.

נישאים על גלי ההצלחה, ממשיכים בחדשות 10 עם הקו הזה, במסגרת סדרת כתבות של אבי עמית על שבר בוגרי האוניברסיטאות: צעירים ישראלים שהבטיחו להם שאם ישרתו, ילמדו וירכשו השכלה - צפויים להם חיים סבירים פלוס. מאחר שזה לא קורה, יעסוק הפרק השני שישודר הערב בנושא שמפלרטט עם סדרת הכתבות של חודרוב: ההזדמנויות המקצועיות לאקדמאים ישראלים צעירים מעבר לים.

אם יתמידו בחדשות 10 בזיהוי נושאים חמים שלא מגיעים מספיק לחדשות ובהתחקות אחריהם, אפשר שעוד לא אבדה תקוותו - לפחות בכל הקשור לאקטואליה.

ציון: 9