המותג הכי פופולרי באינסטגרם וידיאו: MTV

84 סרטונים של רשת המוזיקה זכו ל-134 אלף שיתופים באינסטגרם וידיאו

רשת המוזיקה MTV היא המותג המוביל בכמות השיתופים בפלטפורמת הווידיאו של אינסטגרם - כך עולה ממחקר שביצעה חברת הדיגיטל הבריטית Unruly Media. החברה בחנה מתחילת ספטמבר כ-80 מותגים באינסטגרם וידיאו, פלטפורמה לסרטונים קצרצרים של 15 שניות, שהשיקה החברה שמאחורי אפליקציית התמונות הפופולרית ביוני השנה.

ההשקה באה כמענה ל-Vine - אפליקציית סרטונים קצרצרים בני 6 שניות, שטוויטר רכשה קודם לכן ואשר צברה פופולריות במהירות.

על-פי המחקר, 84 הסרטונים של MTV זכו ל-134 אלף שיתופים, בעוד שבמקום השני נמצאת ליגת הכדורסל האמריקאית NBA, עם 68.4 אלף שיתופים.

תחום הספורט זוכה להצלחה באינסטגרם וידיאו, כשבמקום החמישי ניצבת גם קבוצת מיאמי היט עם 28.4 אלף שיתופים.

עוד בחמישייה הראשונה ניתן למצוא את מותג האנימציה Peanuts, שעומד מאחורי סנופי הכלב המאויר, עם 43.2 אלף שיתופים; ואת מותג מצלמת הווידיאו GoPro עם 35 אלף שיתופים.

בעשירייה ניתן למצוא גם את מותג ההמבורגרים וונדי'ס (23.8 אלף), סטארבאקס (22 אלף), רשת השידור ABC (עם 21.7 אלף) והסדרה "בנות" של HBO (עם 21.7 אלף).

עוד עולה כי הסרטון הכי ויראלי באינסטגרם של מותג הוא Snoopygram של חברת Peanuts עם כ-27 אלף שיתופים, ולאחריו טיזר למשחק FIFA 14 עם 16.5 אלף שיתופים. 40% מהסרטונים מ-1,000 הסרטונים הכי משותפים באינסטגרם היו של מותגים.

בסך-הכול שותפו בתקופה שנבחנה 176 אלף סרטוני אינסטגרם בטוויטר - עשירית מכמות סרטוני יו-טיוב ששותפה בטוויטר באותה תקופה שנבחנה. במקביל, ובאופן לא מפתיע, עלה כי 90% מסרטוני אינסטגרם משותפים בפייסבוק.