yes מייקרת את ה-VOD ב-33%, מ-15 ל-20 שקל בחודש

גם לקוחות חבילת הסופר פרימיום ישלמו יותר: המחיר החדש יעמוד בתחילת דצמבר על 25 שקל בחודש, לאחר התייקרות של 25% ביחס למחיר היום

החל מתחילת דצמבר ישלמו לקוחות yes יותר על שירות ה-VOD. המחיר החדש יהיה כ-20 שקל בחודש, לעומת כ-15 שקל היום, מה שמשקף התייקרות של 33%.

המחיר החדש של yes מקרב אותה לתעריף ספריית ה-VOD של הוט, העומד כיום על 25 שקל לחודש. כזכור, הוט ייקרה את שירותי ה-VOD שלה רק לפני מספר חודשים, באפריל האחרון, מ-20 ל-25 שקל לחודש.

נזכיר כי בשתי החברות התשלום אינו כולל ספריות מיוחדות ותכנים רבים לצפייה בתשלום נוסף.

גם לקוחות חבילת הסופר פרימיום של yes ישלמו יותר: המחיר החדש יעמוד בתחילת דצמבר על 25 שקל בחודש, לאחר התייקרות של 25% ביחס למחיר היום. מדובר בכ-100 אלף מתוך 590 אלף לקוחות החברה. כדי להמתיק את הגלולה, תוסיף yes שני ערוצים לחבילה זו (לוגי וערוץ הביוגרפיה), שתכלול מעתה 14 ערוצים.

החבילה הושקה רק בסוף 2012 במחיר של 20 שקל לחודש, כך שמדובר בהתייקרות מהירה.

לפי ההערכות, כ-200 אלף מלקוחות החברה מנויים לשירותי ה-VOD. לפיכך עדכון המחירים יוסיף לקופת yes סכום של מיליון שקל.

את ההתייקרות מנמקת החברה ב"עליות במחירים שמשלמת החברה לספקים מחו"ל לפי הסכמי הרכש והשקעה בהפקות מקור ובפיתוחים טכנולוגיים", כשהיא מנחמת את הלקוחות בכך שחלפה כבר שנה וחצי מאז התייקר לאחרונה ה-VOD.

החברה גם מדגישה כי היצע הפריטים בספרייה בתשלום גדל משמעותית לצד שירותי סטרימר ומולטי-רום שהתווספו השנה.

יצוין כי בימים אלה החברה מגייסת לקוחות במהירות. לפי הערכות, ברבעון האחרון גויסו 10,000 לקוחות, כך שבשעה ש-yes יכולה ליהנות ממצטרפים מבלי שהיא נוקטת מאמצים רבים, היא בוחרת לייקר מחירים.

עדכון מחירים
 עדכון מחירים