"לא ארומה, לא קפה קפה ולא רולדין יקרסו בגלל קופיקס"

רמי שביט בטוח שקופיקס תצליח: "הם ירוויחו כסף; הייתי מוכן להיות שותף שלהם" ■ על ההשמצות של רני רהב: "הם עשו מסיבת עיתונאים אומללה" ■ מציע לרשתות להוזיל דרמטית את הקפה לקחת ואת המים המינרליים

רמי שביט, יו"ר ומבעלי המשביר לצרכן, מעריך כי רשת קופיקס תצליח וממליץ למתחרים להגיב בהוזלת שני מוצרים: קפה לקחת ומים מינרליים.

"אני מכיר את האנשים בקופיקס; הם ירוויחו כסף", אמר היום (ג') שביט בוועידת הקניונים השנתית באילת. "הם לא יפסידו, הייתי מוכן להיות שותף שלהם".

שביט העריך כי קופיקס לא תגרום לפשיטת-רגל של אחת מרשתות הקפה הגדולות: "לא ארומה, לא קפה קפה ולא רולדין יפשטו רגל בגלל קופיקס. רולדין עשו מסיבת עיתונאים אומללה. הם מוכרים מוצרים טריים, טובים, וקופיקס לא צריך להיות ראש החץ שלהם".

שביט התייחס בדבריו למסיבת העיתונאים שבה בעלי קופיקס והיחצ"ן רני רהב חתכו עוגות וכריכים של רולדין וקופיקס וערכו השוואה ביניהם.

בהתייחס להחלטה של ארומה ישראל וארומה תל-אביב להוזיל את מחיר הקפה לקחת, אמר שביט: "אם הייתי ארומה, הייתי מוריד עוד יותר את מחיר הקפה לקחת. רשתות הקפה היו צריכות להגיב בשני מוצרים: קפה לקחת ומים מינרליים. אף אחד לא מבין למה צריך לגבות 10 שקלים על מים מינרליים שעולים 1-1.5 שקלים".

יו"ר קופיקס, גיל אונגר, אמר כי המודל הכלכלי של הרשת עובד: "אני מכרתי את המניות שלי באיקאה, ואבי כץ מכר בכפר השעשועים. שנינו עשינו הרבה כסף. אנחנו יודעים חשבון".