ריט 1 תרכוש 50% מפרויקט משרדים ומסחר בהרצליה פיתוח

מדובר בפרוייקט של חברת רוגובין המתוכנן לקום במתחם יפנאוטו לשעבר ברחוב המנופים בהרצליה פיתוח ■ על-פי התכנון, הפרויקט יכלול בניין משרדים בן 5 קומות, לרבות שטחי מסחר בקומת הקרקע

קרן ריט 1 בניהולו של שמואל סייד, חתמה על הסכם עם חברת רוגובין לפיו תרכוש 50% מהזכויות בפרויקט משרדים ומסחר המתוכנן לקום במתחם יפנאוטו לשעבר ברחוב המנופים בהרצליה פיתוח. רוגובין רכשה לפני שנתיים את מתחם יפנאוטו בו פעל במשך שנים המוסך המרכזי של "סובארו" תמורת 73 מיליון שקל. זאת לאחר שהיזם אמיר מוכתרי התקשר בהסכם אופציה לרכישת המתחם עם יפנאוטו שבשליטת גד זאבי. מאוחר יותר הצטרף לעסקה קובי רוגובין, ועם חתימת ההסכם עם ריט 1 רכש רוגובין את חלקו של מוכתרי בפרויקט. לפני כ-3 חודשים הונפק היתר בנייה לפרויקט.

על-פי התכנון, הפרויקט יכלול בניין משרדים בן 5 קומות, לרבות שטחי מסחר בקומת הקרקע, בשטח כולל של כ-17 אלף מ"ר ובתוספת חניון תת-קרקעי.

חברת רוגובין מחזיקה כיום ב-100% מהפרויקט, כאשר על-פי ההסכם ריט 1 תרכוש מחצית מהפרויקט לאחר השלמת הבנייה וקבלת טופס 4, תמורת מחצית מעלויות הבנייה ומרכיב הקרקע המוערכות בכ-200 מיליון שקל. לאחר השלמת העסקה, יחזיק כל אחד מהצדדים ב-50% מהפרויקט.

לא מדובר בשיתוף הפעולה הראשון של שתי החברות. בתחילת 2012 רכשה ריט 1 25% מהזכויות במתחם המערבי של פרויקט הטמפלרים "שרונה" בתל אביב, שעתיד להיפתח בשבועות הקרובים, תמורת 20 מיליון שקל. רוגובין מחזיקה בחלק המזרחי של המתחם.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, מסר כי "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם חברת רוגובין בפרויקט נוסף. זוהי דוגמה לשיתוף פעולה בין חברה שעוסקת בנדל"ן מניב לגוף יזמי מוביל, המאפשר לעשות שימוש מיטבי בידע ובמומחיות שכל צד מביא עמו לפרויקט".