רק הליכוד יכול

איזו הנאה תהיה לכל שוחר שלום בישראל לראות את ביבי, ליברמן, וחבריהם מפרקים במו ידיהם עשרות התנחלויות

המדיניות המזיקה של ממשלת ישראל ועוד יותר של חברי-הכנסת של הליכוד - בין היתר בהכרזות על בנייה מאסיבית ביהודה-ושומרון סמוך לכל פעימה של שחרור אסירים; הסקפטיות והביקורת שהושמעו לגבי הסכם לברוב-קרי - שהביא להעברת מאות טונות גז כימי לידי הפקחים; המתקפה החצופה והמזיקה על ארה"ב ומנהיגה והמרצת הקונגרס נגדו - בנוגע להסכם-הביניים עם איראן - במקום להתגייס ולסייע להשגת הסכם סופי מוצלח; הדשדוש במו"מ עם הפלסטינים והדרישה שיכירו בנו כמדינה יהודית - כאילו לא היו הצהרת בלפור והחלטות האו"ם שהכירו במדינה, ומהלכים "מזהירים" נוספים מעין אלה, דוגמת טקס האשכבה למנדלה - הביאו אותי להכרה: בבחירות הבאות, על כולנו, אנשי המרכז והשמאל, להצביע "הליכוד ביתנו".

תארו לכם מצב אוטופי, שבו מפלגת "הליכוד ביתנו" תקבל: 70 מנדטים; ו"הבית היהודי" המתחזקת בשל הגידול הדמוגרפי - 15.

איזו ממשלה נפלאה תהיה לנו: בנימין נתניהו, ראש ממשלה, עם כל המטורפים שמסביב, עוד מזל שהוא שם; אביגדור ליברמן, סגן ראש הממשלה ושר החוץ; מירי רגב, שגרירתנו באו"ם; אורי אריאל, שר השיכון, התשתיות והממונה על ההתנחלויות; דני דנון, שר ההסברה; משה-בוגי יעלון, שר הביטחון והאחראי על סיכול ההסכם בין העולם לאיראן; אלי בן-דהן, שר המשפטים עם אחריות מורחבת לעניין זכויות אדם בכלל וזכויות קהילת הלהט"ב בפרט; זאב אלקין, שר בלי תיק הממונה על קשרי ישראל-אירופה; אופיר אקוניס, שר החינוך והתרבות; ושרה נתניהו, שרת-על במשרד האוצר.

האם ניתן לייחל לממשלה טובה מזו? - שהרי תוך שלושה חודשים יהיה כאן שלום. אולי למנהיגי הוועד האמריקני-הישראלי אייפ"ק ייפול סוף-סוף האסימון, שתמיכתם האוטומטית בכל מעשה טירוף ושטות של ממשלות הימין רק גורמת נזק למדינת ישראל; ויהודי ארה"ב יקראו לממשלתם לעשות כאן סדר ולהציל אותנו מעצמנו; ואולי עם ממשלה נפלאה כזאת - במקום ג'ון קרי המנומס, ימנו לנו "מישהו חזק" - כפי שבימין אוהבים - אשר ישלח הודעת מייל לרמטכ"ל: עד להודעה חדשה, מתעכבים משלוחי חלקי החילוף למטוסי האף-16.

וקל לשער איך ינהגו אירופה, אוסטרליה וקנדה, שכבר היום לא מקילות איתנו. האינתיפאדה תבוא משם. ואולי כשיאיר לפיד יהיה באופוזיציה הוא יסיר את האיסור על חברי מפלגתו המצומקת להיפגש עם פלסטינים ברמאללה; ואולי לנוכח התגברות החרמות והנידויים, לפיד ייסוג מהאמירות המלומדות החקוקות בפייסבוק.

ומעל לכול, השמחה וההנאה הגדולה שלנו. איזו הנאה תהיה לכל שוחר שלום בישראל לראות את ביבי, ליברמן, וחבריהם מפרקים במו ידיהם עשרות התנחלויות, ומשיבים הביתה, בעקבות הלחץ המאסיבי של כל העולם (למעט מיקרונזיה), את ציבור תומכיהם ומעריציהם, כפי ששארל דה-גול פינה יותר ממיליון מתיישבים צרפתים מאלג'יריה?

תודו, האם יש הנאה גדולה מזו? ובכן ביבי, למה שלא תקדים את הבחירות? מבטיח שאצביע לך, אשכנע את חבריי, ואולי גם הקוראים שהצביעו עד היום העבודה, התנועה ומרצ - יתגייסו. רק הליכוד יכול.

הכותב הוא עו"ד