תוך 10 ימים: כ-50 דירות נמכרו בפרויקט ICON TLV

הפרויקט ממוקם בסמוך לכיכר רבין, בפינת הרחובות אבן גבירול ומאנה בתל-אביב, וכולל 98 דירות מ-40 סוגים שונים

למרות כל המאמצים לצנן את שוק הנדל"ן, נראה כי שוק הדיור במרכז תל אביב ממשיך לרתוח. בתוך 10 ימים נמכרו למעלה ממחצית הדירות בפרויקט ICON TLV של דרור הלוי וחברת "העיר החדשה" בהיקף מוערך של כ-160 מליון שקל. הפרויקט ממוקם בסמוך לכיכר רבין, בפינת הרחובות אבן גבירול ומאנה בתל אביב, וכולל 98 דירות מ-40 סוגים שונים.

אזור הצפון הישן של ת"א, בין רחוב דובנוב במזרח לבין הים ובין שאול המלך בדרום ליהודה מכבי בצפון, נחשב לאחד המקומות המבוקשים בישראל ולמרכז התרבותי והעסקי של ת"א. באזור נמצאים התיאטראות הקאמרי והבימה, מוזיאון ת"א, גן העיר, דיזינגוף סנטר ומרבית האתרים המרכזיים בעיר.

הקומפלקס החדש של הלוי זכה לחשיפה נרחבת בשל המחירים הנמוכים יחסית לאזור אותם הוא מציע: מחירי הדירות במתחם מתחילים בכ-1.7 מיליון שקל לדירת 2 חדרים הכוללת חניה תת-קרקעית, ודירות 3-4 חדרים נמכרות ב-2-3 מיליון שקל. מחירי הפנטהאוזים בפרויקט נמוכים בכ-25 אלף שקל למ"ר ממחירי השוק ומתחילים מ-50 אלף שקל למ"ר.

כמו בפרויקטים הקודמים של הלוי ששיווקם הסתיים תוך מספר שבועות, ובהם מגדלי ההיי-טק, מגדלי אסותא והקמת היישוב כפר האורנים, גם בפרויקט זה ניתנה קדימות לחברי קבוצת "העיר החדשה". רבים מהרוכשים בפרויקט עד כה רכשו דירות גם בפרויקטים הקודמים של הלוי. יצוין כי בין השמות שהוזכרו בעבר כרוכשי דירות בפרויקטים קודמים ניתן למצוא רבים מראשי המשק כמו אלי יונס, לשעבר מנכ"ל מזרחי-טפחות; גליה מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי; אהוד ברק; ישי דוידי, בעל השליטה בפימי; אייל דשא, סמנכ"ל הכספים של טבע; עו"ד דליה טל; אבי דרכסלר, לשעבר מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל; עו"ד יורם ראב"ד; עו"ד דודי תדמור; עו"ד טלי ירון-אלדר ועוד.