רמי לוי משיק עם ישראכרט כרטיס אשראי חוץ-בנקאי

מצפה לגייס 120 אלף לקוחות בשנה הראשונה ■ יחל בפיילוט ב-5 סניפים ■ חלק מהרווחים של פעילות כרטיס האשראי יוחזרו לקהילה ע"י מימון פרויקטים חברתיים

רמי לוי / צילום: מתוך הוידאו
רמי לוי / צילום: מתוך הוידאו

רשת רמי לוי שיווק השקמה משיקה כרטיס אשראי חוץ-בנקאי בשותפות עם חברת האשראי ישראכרט - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי השקת כרטיס האשראי היא חלק ממהלך כולל של הרשת להקים "מועדון לקוחות חברתי", בנוסף על מועדון הלקוחות הרגיל של הרשת, המונה כיום 700 אלף חברים.

בבסיס המועדון החברתי עומד הרעיון של גיוס לקוחות גם באמצעות המסר של תרומה לקהילה, כאשר הרשת תבטיח כי חלק מהרווחים של פעילות כרטיס האשראי יוחזרו לקהילה על-ידי מימון פרויקטים חברתיים שונים.

הרשת שמה לה ליעד לגייס 120 אלף לקוחות בשנה הראשונה, והיעד הרחוק יותר עומד על 300 אלף מחזיקי כרטיס אשראי.

בשונה מכרטיסי האשראי של שופרסל, מגה ורשתות אחרות, כרטיס האשראי של רמי לוי יופעל בשני אופנים: האחד ככרטיס אשראי רגיל לכל דבר, השני כרטיס אשראי נטען שבמסגרתו יוכל מחזיק הכרטיס לטעון אותו בקופות הרשת בסכום שעליו יחליט. ברגע שהכרטיס יתרוקן, יוכל הלקוח לטעון אותו מחדש.

הרשת מתכננת לפתוח בפיילוט לגיוס לקוחות ב-5 סניפים כבר בימים הקרובים, ועם השלמת הפיילוט יורחב הגיוס לכל סניפי הרשת.

בצעד הנוכחי רמי לוי מצטרף לרשתות שיווק אחרות שהשיקו כרטיס אשראי חוץ-בנקאי, ובהן שופרסל, מגה וויקטורי.

רמי לוי בנה את מותג הרשת על מחירים זולים ונהנה היום מתדמית חזקה של רשת זולה העושה למען לקוחותיה. גם בפעילות כרטיס האשראי רמי לוי מתכוון למנף את אותם ערכים ולצקת הטבות שיועילו ללקוחות הרשת.

בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי יזכו להנחות מבודלות ברצפת המכירה בסניפים. בדומה לכרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים אחרים, כרטיס האשראי של רמי לוי יציע הטבות נוספות, כמו למשל הנחה של 21 אגורות ברכישת דלק ועוד.

המצטרפים לכרטיס האשראי יקבלו תלושים לקנייה ברשת רמי לוי שיווק השקמה בסך 135 שקל.

השקת כרטיס האשראי מתבצעת במקביל לצעדי התייעלות שנוקטת הרשת. כפי שנחשף אמש (א') ב"גלובס", הרשת צמצמה את שעות הפתיחה בסניפים בממוצע ב-1.5 שעות לסניף. בפועל מדובר בצמצום של 10% משעות הפתיחה, מהלך שהעשוי להביא לחיסכון של 8% בהוצאות כוח-האדם בסניפי הרשת.