סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שחזרה למסך. בפרסומות נראית שני כהן, כמזכירה של סוכן הביטוח שוקה, מנסה להבין כיצד להשתמש במחשב, ללא הצלחה.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.4%. יודגש כי הפרסומת מצליחה לכבוש את דירוג הפרסומות האהובות על אף תקציב השקעה נמוך יחסית במדיה - 396 אלף דולר.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן. בפרסומת אדם מנסה להיחלץ מאי בודד ללא הצלחה, עד שהוא מגלה מלון בתוך האי.

שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.

יצוין כי למרות מחאת המילקי ואולי דווקא בזכותה, הפרסומות של מעדן מילקי שטראוס עם תוספת קצפת, באמעות אדלר-חומסקי, נכנסה למדד - למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע החולף.

הקמפיין של חברת הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-2.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של שוקולד פרה, עם סך השקעה נמוך יותר, שעמד על כ-1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 495 (לעומת 541 בשבוע שעבר).

בנוסף, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך משמעותית מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-35.4 מיליון דולר (לעומת כ-46.2 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות אהובות וזכורות 23/10/14
 פרסומות אהובות וזכורות 23/10/14