הסרט "ראיון סוף" הכניס עד כה כמיליון דולר ממכירת כרטיסים

במגזין "פורבס" ובכלי תקשורת אמריקאיים אחרים מעריכים כי הפסדי הסרט השנוי במחלוקת של אולפני סוני יעלו על תקציב הפקתו

הרעש סביב אי-הקרנתו של הסרט "ראיון סוף", הקומדיה החדשה של סת' רוגן ובכיכובו יחד עם חברו הטוב ג'יימס פרנקו, עשה טוב לתדמית הקולנוע, אך גרם לנזק רב בקופת אולפני סוני.

כזכור, הפצת הסרט, שאמור היה לצאת לאקרנים ברחבי ארצות-הברית בערב חג המולד, בוטלה בידי אולפני סוני פיקצ'רס, בעקבות חשש לגל של פיגועי טרור בבתי קולנוע בארצות-הברית, וכן חשש לחיי כוכבי הסרט, שזכו מבעוד מועד לאבטחה צמודה, לאחר איומים של האקרים שפרצו למחשבי אולפני סוני ופרסמו בהם מסר, כביכול מטעם ממשלת צפון קוריאה, שרואה בקומדיה האמריקאית כזו המשפילה את מנהיג המעצמה, קים ג'ונג און.

לבסוף הגיעה סוני להחלטה כי הסרט יוקרן בהפצה מצומצמת בבתי קולנוע ספורים בלבד בתחומי ארצות-הברית, וכי הסרט יופץ לצפייה ישירה בארצות-הברית בלבד. זאת בידיעה כי את ההפסדים לא ניתן להחזיר - מקסימום לצמצם במעט - ללא קשר לאיכות הסרט.

נכון לעכשיו דיווחה סוני על הכנסות של כ-1 מיליון דולר מהסרט, שמחיר הורדה חד-פעמית שלו עולה 6 דולר, ומחיר רכישתו - 15 דולר.

במגזין "פורבס" ובכלי תקשורת אמריקאיים אחרים מעריכים כי הפסדי הסרט יעלו על תקציב הפקתו, בשל חוזים שהותרו. הפקת הסרט עמדה על כ-50 מיליון דולר, והוצאות השיווק וההפצה עמדו על 45 מיליון דולר.

מי שבכל זאת ירוויחו מהסרט הם רוגן ופרנקו. הראשון גילגל לכיסו 8.4 מיליון דולר, והשני - 6.5 מיליון דולר.