יינות הפירמיום של יקב תבור יימכרו ברשת קוסטוקו ביפן. מדובר בעסקה ראשונה ליצוא של יקב תבור במדינה.
בשלב ראשון סוכם בעסקה על שיווק של אלפי בקבוקים, ובהמשך מתוכננים שלבים נוספים להרחבת היצוא לרשת.
לדברי אורן סלע, מנכ"ל יקב תבור, "הבחירה ביין פרימיום ישראלי למכירה בפריסה ארצית בשוק היפני היא עוד אבן-דרך לתעשיית היין הישראלי שאנו גאים להיות חלק ממנה. אנו ביקב תבור מאמינים שמדובר בקשר לטווח ארוך, וזו רק ההתחלה".
לדבריו, "רשת קוסטוקו עובדת עם עשרות יקבים מרחבי העולם, והסטנדרטים של הרשת גבוהים. הרשת הביעה עניין רב ומיוחד ביינות הפרימיום של היקב וצפויה למכור את היין במחיר של החל מ-50 דולר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.