רוכשי דירות של גינדי השקעות בחדרה מפגינים בר"ג

רוכשי הדירות, הנמצאים בהליך משפטי ארוך מול גינדי השקעות, מלינים על כך שהחברה החליטה להפסיק ולשלם להם תשלום חודשי בסך כ-7,000 שקל

רוכשי הדירות בבניין ברחוב נחל פרת בחדרה, הבניין ה"תאום" לבניין בו קרסה המרפסת בפרויקט של גינדי השקעות בעיר חדרה לפני כשנה מפגינים בשעה זו מול משרד החברה הממוקמים ברמת-גן.

רוכשי הדירות, הנמצאים בהליך משפטי ארוך מול החברה, מלינים על כך שהחברה החליטה להפסיק ולשלם להם תשלום חודשי בסך כ-7,000 שקל. כזכור, כפי שנחשף ב"גלובס" לאחרונה, בגינדי השקעות החליטו להפסיק את התשלום לדיירי הבניין התאום וזאת בשל העובדה שלא שיתפו פעולה עם החברה ולא אפשרו לה לערוך בדיקות כמו גם לחזק אותו כפי שנעשה לבניין הסמוך בו קרסה המרפסת. נזכיר שרק לאחרונה קיבל הבניין האמור טופס 4 לאחר שנה שהיה מוגדר כבניין מסוכן, בעוד הבניין התאום עדיין מוגדר כך.

מבעלי הדירות בבניין ה"תאום" שמקיימים את ההפגנה כעת נמסר כי: "הסיבה האמיתית להפסקת הסעדים מטרתה להוות מנוף לחץ עלינו הדיירים לאור ההתנהלות שלנו בתקשרות, הפייסבוק וביוטיוב. גינדי משחקת משחק כפול, ורק לשם יחסי ציבור הוציאה את המידע לתקשורת שכן במקביל היא פנתה לבית המשפט והודיעה כי היא מפסיקה את הסעד הזמני של מימון שכר דירה חודשי והמשמעות היא זריקת 36 המשפחות לרחוב וללא רחמים וזה ביטוי נוסף לחוסר הכבוד של גינדי ללקוחותיה המאוכזבים ולעצמה. זהו צעד טקטי להפעלת לחץ עלינו הדיירים. החברה אף עיכבה את התשלום של חודש ינואר עד להיום וזאת בכדי להתיש את הדיירים ולהלחיצם. קבוצת הדיירים של בניין נחל פרת 3 א' מאוחדת ונחושה בדרישתה המקורית לביטול הסכם המכר שהביאנו לקבלת מוצר פגום עבור סכום כסף אדיר שכבר נמצא בקופתה של חברת גינדי".

מגינדי השקעות נמסר כי "החברה התייחסה לדיירים (בבניין שלא נפגע) באופן ההומאני ביותר והלכה לקראתם בכל בקשה, כולל תשלום שכר דירה חודשי קבוע בסך 7,500 שקל במשך שנה. לפני כשבועיים פנה אורי לוי, מנכ"ל משותף בחברת גינדי השקעות לדיירים בבקשה להיפגש עימם באופן אישי ולבחון דרכים למציאת פתרון מקובל על כל הצדדים בדרכי נועם. הדיירים סירבו להצעה זו. בימים אלו דיירי הבניין השני קיבלו מפתחות לדירותיהם וזאת הודות לדיאלוג פורה ומוצלח בין הצדדים".

בהמשך לתגובה של חברת גינדי השקעות ביקשו בעלי הדירות בבניין ברחוב נחל פרת 3 א' בחדרה, שקיימו את ההפגנה היום, להדגיש כי הם רצו לקבל את הצעת החברה להגיע לפגישה אבל בליווי עורכי הדין שלהם ובגינדי השקעות סרבו.