אדלר-חומסקי מתחזק בדיגיטל: מקים חברה-בת בתחום

החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום

אמיר גיא / צילום: בן יוסטר
אמיר גיא / צילום: בן יוסטר

משרד הפרסום אדלר-חומסקי עושה עוד ניסיון להפוך לשחקן דומיננטי בתחום הדיגיטל: ל"גלובס" נודע כי תחת תפיסת עולם שיובאה מסוכנות הפרסום GREY שעמה חתום אדלר-חומסקי על הסכם ייצוג, הוא מקים חברה נפרדת שתעסוק בדיגיטל ותישא את השם "מדיה קום אינטראקשן".

החברה תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד עתה אחראי על תחום רכישת המדיה בדיגיטל בחברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום.

החברה תעסוק בתחומי דיגיטל שונים בהם קמפיינים מדידים, הבאת לידים, קמפיינים של באנרים, פרסום בגוגל, מעברונים, רשתות חברתיות וכדומה.

יובל הולנדר, שמונה רק לפני שנה למנהל הדיגיטל באדלר-חומסקי, ימונה לתפקיד "מנהל חדשנות" ויהיה חלק ממחלקת הקריאייטיב.

תחת אחריותו ואחריות מחלקת הקריאייטיב יהיו תחומים בעולם הדיגיטלי שיש להם השפעה ישירה על המותג, כגון יצירת וידיאו ותכנות, פיתוח פלטפורמות ואפליקציות דיגיטליות וכדומה.

באדלר-חומסקי מתעתדים גם להקים מחלקת וידיאו ומחלקת תכנות.

"אנו בעיצומו של שינוי ארגוני"

תחום הדיגיטל באדלר-חומסקי עבר בשנים האחרונות מספר סיבובים. נראה כי תחום זה, שנחשב בשני משרדי הפרסום הגדולים האחרים - מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי - לסמן ימני מבחינת הניסיון להציג חדשנות, מעט איבד דרך באדלר-חומסקי.

עם השנים נוהל התחום בקבוצה על-ידי דמויות הנחשבות למובילות בו, כמו למשל יוסי ארז, שמנהל כיום את מקאן דיגיטל, שפרש אחרי תקופה לא ארוכה, בין היתר בגלל שתחום הדיגיטל לא הפך למשמעותי בקבוצה. החליף אותו בתפקיד דן אבלגון, שניהל קודם לכן חברה למדיה חברתית. אבלגון החזיק בתפקיד שנתיים ופרש גם הוא לאור תחושה שהתחום הפך להיות בעיקר מונחה פרפורמנס. לפני שנה הוא הוחלף על-ידי יובל הולנדר, ש"יובא" מברוקנר-יער-לוי.

עם זאת, נראה כי באדלר-חומסקי, תחת ניהולם של המנכ"לים המשותפים אמיר גיא ואורי עיני, מבינים כי המעבר לעידן הדיגיטלי הוא כבר לא עניין של בחירה אלא של כורח. היקפי הפרסום הדיגיטלי במשרד הם כבר בסדר גודל של כ-50 מיליון שקל.

מאדלר-חומסקי נמסר בתגובה: "אנו בעיצומו של שינוי ארגוני חוצה קטגוריות שיאפשר לנו מצויינות קריאטיבית בעידן הדיגיטלי. המטרה היא לא להיות יותר דיגיטליים, המטרה היא להיות הטובים ביותר. ההתארגנות החדשה תפריד את עולמות הפרפורמנס והדיספליי החכמים מעולם הדיגיטל המותגי, שימשיך להתנהל במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. הניהול והסינרגיה בין העולמות ייעשה באמצעות מנהלי הלקוח במשרד הפרסום".