קמפיין: מקדונלד'ס תקבל חיבוקים וסלפי כ"אמצעי תשלום"

העובדים בסניפים שישתתפו במבצע יודיעו ללקוחות אם הם יוכלו לשלם באמצעות "חיבוק, סלפי 'היי-פייב' או אמצעי אחר"

מקדונלדס / צלם: רויטרס
מקדונלדס / צלם: רויטרס

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס, המתמודדת עם האטה ואף נסיגה במכירותיה, הכריזה שהחל ממחר (ב') לקוחות בשעות מסויימות יוכלו לשלם באמצעות סימנים שונים של "lovin'".

העובדים בסניפים שישתתפו במבצע יודיעו ללקוחות אם הם יוכלו לשלם באמצעות "חיבוק, סלפי 'היי-פייב' או אמצעי אחר", או - Pay with Lovin' - כפי שמקדונלד'ס מכנה את הקמפיין.

הקמפיין של ענקית המזון המהיר "ירוץ" עד ה-14 בפברואר וילווה בפרסומת ב"סופר בול".

מקדונלד'ס פספסה את תחזיות הרווח וההכנסות של האנליסטים ברבעון הרביעי של 2014. מקדונלד'ס דיווחה על רווח של 1.13 דולר למניה, לעומת 1.4 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ירדו ל-6.57 מיליארד דולר, לעומת 7.09 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2013.

אנליסטים בוול סטריט צפו רווח של 1.22 דולר למניה על הכנסות של 6.68 מיליארד דולר. עם זאת, החברה דיווחה כי המכירות בסניפים בארה"ב עלו ב-0.4% - העלייה הראשונה מזה כשנה. כמו כן הודיעה מקדונלד'ס כי היא צופה ירידה בהיקף המכירות בינואר.