סלקום, פמינה וקבוצת המילטון עלו השבוע בקמפיינים שנעשו ללא משרד פרסום, ונראה כי מדובר במגמה שמשתרשת בשוק • "הבנו שאם אנחנו מוותרים על זה, תהליך העבודה יהיה קצר יותר ונחסוך עלויות מטורפות", מסבירה סמנכ"לית השיווק של המילטון • אירועים ומינויים
השקעה בחברות שמחלקות דיבידנד באופן קבוע יכולה לספק תזרים מזומנים יציב לאורך שנים, אבל לעתים רבות באה על חשבון תשואת המניה • 3 אנליסטים מובילים בוול סטריט מסמנים את מניות הדיבידנד הכי מומלצות להערכתם • מקדונלד'ס נחשבת ל-"אריסטוקרטית דיבידנד", ולאחת המניות צופים זינוק של 25%
רשת מקדונלד'ס מעלה את מחירי כלל המוצרים בשיעור של 3.7%-4% בממוצע • מיזם חדש של לשכת עורכי הדין: אתר המנגיש את פרטיהם של עורכות ועורכי דין ששירתו במילואים במהלך המלחמה • אירועים ומינויים
בספטמבר האחרון מגפת אי־קולי התפשטה בסניפי מקדונלד'ס וגרמה למותו של בן 88 ולתחלואת 104 לקוחות ב־14 מדינות • המניה ירדה, המכירות נפגעו, והרשת איבדה את ההובלה שלה בשוק • כעת היא מנסה להחזיר את אמון הציבור בהשקעה של 100 מיליון דולר
אתרי האיקומרס של חברות התיירות והתעופה רושמים גידול בפעילות במהלך אוקטובר • בטרמינל X מאמינים בסגמנט האיפור והטיפוח - ועוברים לרווח • המדד החודשי של הרכישות באתרי האונליין
בעוד אמנים ואנשי עסקים נוקטים עמדות פוליטיות, מותגים מסחריים חוששים מזיהוי שיוביל לפגיעה במכירות • זה מה שעומד מאחורי התגובה של מקדונלד'ס לביקור של טראמפ, המכירות של טסלה בעקבות האמירות של אילון מאסק והשימוש במשפיענים גם הפעם
מקמלה האריס ועד לבוס שלכם, ניסיון עבודה במקדונלד'ס בגיל צעיר הוא כעת אות כבוד
סימנים על כך שהאינפלציה בארה"ב עיקשת במיוחד ממשיכים להכביד על שוק המניות האמריקאי • באפריל המגמה החריפה, כשהמדדים המובילים רשמו חודש גרוע במיוחד, ודוחות חברות הענק הצביעו על התקררות במכירות • כלכלנים: תסריט שבו האינפלציה תחזור ליעד בלי פגיעה חדה בצמיחה או בתעסוקה רחוק מאוד
גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה
חג הפסח שיחול בקרוב מחולל רכישות בתחום החופשות והמופעים • אתר KSP מרחיב את שיתוף־הפעולה עם שטראוס לצד מותגים כמו ויסוצקי ולוואצה • הדירוג החודשי של אתרי האונליין
קשה לראות מצב שבו הדה־לגיטימציה לישראל תימשך, כשגם עכשיו חברות מקומיות מדווחות כי אינן מרגישות בחרם מחו"ל • אפילו בתחום הביטחוני, הניסיון שצברה המדינה במלחמה יהווה סחורה מבוקשת בעולם • בתחום האמנות והתרבות לעומת זאת, התמונה שונה
שורה של מהלכים מלמדת כי המשך המלחמה עלול לגבות מחברות ישראליות מחיר כלכלי בזירה הגלובלית • במקדונלד'ס העולמית קונים את השליטה ברשת המקומית, באירלנד מושכים השקעות, בקרן העושר הנורבגית מאיימים, בארה"ב שוקלים לסמן מוצרים מההתנחלויות וחברות הייטק מזהירות מפני סכנת חרם
בכתבה ב-CNBC נחשפו פרטים חדשים על ההחלטה שהובילה את הרשת העולמית להודיע בימים האחרונים על רכישת הזכיין המקומי עמרי פדן • במוקד - חרם ערבי וירידה דרמטית במכירות של מקדונלד'ס במספר מדינות, בעיקר בעקבות ההחלטה של פדן לחלק ארוחות לחיילים
מקדונלד'ס ישראל מפעילה 225 מסעדות עם 5,000 עובדים שתנאיהם יישמרו • לפי הערכות בענף, לאחר שיושלם ההסכם, התוכנית של מקדונלד'ס העולמית היא להתקשר בעסקת זכיינות חדשה עם זכיין אחר
גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: צרפת מנסה לקדם את ההצעה להפסקת אש באו"ם, המשלחות הישראליות לארה"ב, וסינגפור סערה בגלל פוסט על איסלאם שפורסם בפייסבוק של שגרירות ישראל • כותרות העיתונים בעולם
מאז ה־7 באוקטובר וברקע גל האנטישמיות שפוקד את המערב, לא מעט חברות ציינו את המלחמה בישראל כגורם סיכון לעסקיהן • גם אסתי לאודר, ענקית הקוסמטיקה הגלובלית, דיווחה השבוע על ירידה במכירות בעקבות המלחמה
עלי אקספרסהעלאת מחיריםחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק