רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM חתמו על הסכם פרסום בדיגיטל

חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה

רדיו ללא הפסקה
רדיו ללא הפסקה

תחנות הרדיו האזורי רדיו ללא הפסקה 103FM ורדיו אקו 99FM חתמו על הסכם עם ADIO, רשת הפרסום ברדיו אונליין, לאספקת תשתיות דיגיטליות למדידת תכנים ושיווקם לשוק המפרסמים.

מעתה, התחנה תשלב פרסום דיגיטלי מדיד בזמן האזנה לתוכני הרדיו של שתיים מתחנות הרדיו המואזנות בישראל. מדובר בפרסום שיהיה ייחודי לקהל המאזינים בפלטפורמות דיגיטליות.

במסגרת ההסכם תספק ADIO תשתיות דיגיטליות המאפשרות מיפוי מדויק של התכנים ומראות בזמן אמת את כמות המאזינים מכל מקום בעולם ובכול סוגי המכשירים בדיגיטל. התכנים ישווקו למפרסמים כחלק מרשת הפרסום של החברה, והמפרסמים יוכלו להגדיל משמעותית את הכיסוי הפרסומי בקמפיין תוך פנייה ישירה מפולחת לקהלי מטרה ואזורי פרסום, לשלב מקבצי זהב של פרסומות ולוודא חשיפה לתשדיר הרדיו.

התחנות מקבוצת "ללא הפסקה" מצטרפות בכך לרדיו חיפה 107.5FM, ולפיצול שלה רדיו חם אש 99.5FM.

דרור גנות, מנכ"ל ADIO, מסר כי "רדיו ללא הפסקה 103FM היא תחנת הרדיו האזורי המובילה בישראל ובעלת נכסים אדירים במרחב הדיגיטלי. בדומה לתחנות המובילות בעולם: BBC Absolute radio ומרבית התחנות וערוצי המוסיקה הבינלאומיים, רדיו ללא הפסקה רואה את הפוטנציאל השיווקי והמסחרי במרחב הדיגיטלי ונכנסת לעולם חדש של דאטה והכנסות נוספות מפרסום".