תקציב נוזל הכלים סנו ספארק יטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב

סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה

משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בהשקת נוזל הכלים החדש של סנו שייקרא "סנו ספארק" - כך נודע ל"גלובס". זהו אחד המהלכים האסטרטגיים החשובים של סנו וטריטוריה חדשה של גליקמן בכלל מותגי החברה.

סנו פועלת כיום בתחום קטגוריית נוזל הכלים באמצעות המותג "סנו סאן", והקטגוריה סומנה בסנו כאחת האסטרטגיות בשנים הבאות.

השוק נשלט בעבר לחלוטין על-ידי המותג פלמוליב. לאחר שפרוקטר&גמבל ייבאה לישראל את המותג Fairy וכבשה נתחי שוק, הפכה הקטגוריה לעתירת פרסום, אך למרות זאת סנו שיחקה בה באופן מינורי בלבד, הן מבחינת נתחי שוק והן מבחינת השקעות בפרסום.

בתקציב הפרסום של "סנו סאן" טיפל משרד הפרסום דרורי-שלומי (היום דרורי-ארועטי-ברמן), אולם לאחר שהתקבלה ההחלטה לפעול באופן נחוש יותר בשוק זה, נערך בסנו מכרז על התקציב בהשתתפות כל משרדי הפרסום של החברה, במטרה לבחור מי ממשרדי הפרסום שלה יוביל את ההשקה המחודשת.

כאמור, בתקציב הפרסום של "סנו סאן" טיפל עד היום דרורי-שלומי - השחקן הוותיק ביותר במערך הפרסום של החברה, שטיפל בעבר במלוא התקציב באופן בלעדי. כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כשנה איבד המשרד נתח נוסף בתקציב, כשהמותג "סנו סושי" הועבר לברוקנר-יער-לוי.

מערך הפרסום של סנו מורכב בשנים האחרונות מ-3 משרדים: דרורי-שלומי, גליקמן-נטלר-סמסונוב וברוקנר-יער-לוי. דריסת רגל של משרד נוסף נוצרה כשסנו הקימה את חברת-הבת קוסומופארם, שפעלה כישות עצמאית והתקשרה עם משרד פרסום נפרד - אז יורו תל-אביב.

גליקמן וברוקנר הם השחקנים החדשים יחסית בקבוצה. לפני כ-4 שנים, על רקע ההיחלשות של יורו ישראל, הוחלט בסנו להעביר את תקציבי הפרסום שניהל המשרד למשרדים אחרים.

עבור גליקמן-נטלר-סמסונוב, שטיפל עד עתה בתקציבי קוסמופארם של סנו, מדובר כאמור בדריסת רגל ראשונה וחשובה בתקציב סנו עצמו.