סכסוך העבודה ברשת מגה הוקפא: הצדדים נכנסו למו"מ

הרשת תדחה את סגירת הסניף בנתיבות לאחר החגים ותיכנס למשא-ומתן עם העובדים על יתר צעדי ההתייעלות שההנהלה מבקשת לנקוט

סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר
סניף מגה בעיר / צילום: איל יצהר

סכסוך העבודה ברשת השיווק מגה הוקפא היום (ב'), לאחר שהעובדים וההנהלה הגיעו להבנות, ולפיהן הרשת תקפיא את סגירת הסניף בנתיבות עד אחרי החגים ותיכנס למשא-ומתן עם העובדים על יתר צעדי ההתייעלות שהנהלת הרשת מבקשת לנקוט.

נזכיר כי סכסוך העבודה הוכרז לאחר שהעובדים טענו כי הרשת מתכננת לסגור 10 סניפים, ואילו ההנהלה הכריזה על סגירה של 5 סניפים בלבד.

הצדדים מסרו היום כי "ועד העובדים וההנהלה התחייבו לשוב אל שולחן המשא-ומתן ולהגיע להסכמות משותפות תוך שקיפות ותיאום בין הצדדים".

לדברי אייל אלי, יו"ר ועד עובדי מגה, "המטרה הראשונה שלנו כעובדי מגה היא לתרום להבראת החברה ולהצלחתה. צעדי מחאה והשבתה הן פעולות שאיננו ששים לבצע, ואני שמח שלא נאלצנו לנקוט בהן. אני מודה להסתדרות על התערבותה למען שמירת מקום העבודה של עובדינו בדרום, ולהנהלה על כך שגילתה הבנה למצוקות העובדים. אני מקווה שצעדי ההתייעלות הבאים ייעשו בתיאום איתנו, תוך רגישות והקשבה לצורכי העובדים".

ראובן פרי, ראש חטיבת עובדי המסחר בהסתדרות, אמר היום כי ההסתדרות בראשות אבי ניסנקורן מנהלת מאבק על מצב התעסוקה בדרום, וכי היענות הנהלת הרשת להקפיא את סגירת הסניף בנתיבות מוכיחה את רגישותה החברתית.