הרשת החברתית: קבוצת עזריאלי נפרדת ממנחם עינן

מועדון ה"זאפה" בהרצליה נמלא אמש באנשי הצמרת הכלכלית של ישראל, שהגיעו לאירוע פרידה ממנחם עינן, המשנה ליו"ר קבוצת עזריאלי, שפורש לאחר 22 שנה

חכים, עזריאלי, נירה ומנחם עינן / צילום: יוסי כהן
חכים, עזריאלי, נירה ומנחם עינן / צילום: יוסי כהן

עינן נפרד

מועדון ה"זאפה" בהרצליה נמלא אמש (ג') באנשי הצמרת הכלכלית של ישראל, שהגיעו לאירוע פרידה ממנחם עינן, המשנה ליו"ר קבוצת עזריאלי, שפורש לאחר 22 שנה בתפקיד.

עינן, אלוף במיל. שהיה בעברו כעוזרו של הרמטכ"ל המנוח, דן שומרון, התרגש משלל האורחים, ואמר כי: "קבוצת עזריאלי היא אחת מקבוצות העסקים המרתקות בישראל. אני עוזב קבוצה איתנה ומשאיר אחרי צוות ניהולי מקצועי מהמדרגה הראשונה".

דנה עזריאלי, יו"רית הקבוצה, שהגיעה עם בעלה דני חכים, הרימה כוסית לכבוד עינן עזריאלי, ובירכה אותו: "הייתה לי הזכות לעבוד לצדו של מנחם, הנחשב לאחד מהמנהלים המוכשרים והמקצועיים במשק הישראלי. משפחתי ואני מאחלים לו הצלחה רבה בכל דרך שיבחר ומודים לו בשם קבוצת עזריאלי על היותו שותף אמיתי לדרך המפוארת שעשתה הקבוצה".

התוכנית האמנותית בערב כללה סרט מחווה לפועלו של עינן בקבוצה לאורך השנים, שלווה בשיר על-ידי הזמרת יובל דיין, המשיך בהופעה של דני רובס והסתיים בשירה בציבור בניצוחה של עינת שרוף.

שרו, הרימו כוסית ובירכו: יובל ברונשטיין, מנכ"ל הקבוצה; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת הקניונים; משפחת עזריאלי בהרכב מלא: סטפני עזריאלי, אלמנתו של דוד עזריאלי ז"ל והבנות נעמי ושרון עזריאלי; רקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית בנק לאומי, ובעלה ראם עמינח; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי; גד ואתי פרופר; ישעיהו לנדאו ובנו יגאל לנדאו יחד עם אשתו ציפי לנדאו; פיני כהן, יו"ר קרן נוי; ח"כ יעקב פרי ורעייתו אסנת פרי; עמי סגיס; האדריכל משה צור; תמר יסעור; עו"ד יוסי גרוס; דודי ויסמן; יאיר המבורגר ואשתו אילנה המבורגר; יוסי רוזן; אילן בירנפלד מ"ברייטמן-אלמגור"; עו"ד דוד חודק; צחי סולטן; עמיקם כהן, יו"ר אל-על; ורבים נוספים.

חכים, עזריאלי, נירה ומנחם עינן / צילום: יוסי כהן
 חכים, עזריאלי, נירה ומנחם עינן / צילום: יוסי כהן

האויב שבמחשב

אתמול נפתחה בגני התערוכה בתל-אביב, תערוכת הסייבר הבינלאומית "סייברטק 2015", בחסות מטה הסייבר הלאומי.

התחום, שהפך עם השנים והחלק הגדול שהטכנולוגיה תופסת בחיינו, מתחום נידח למדי לנושא בוער, משך לוועידה כ-700 ראשי תחום סייבר מרחבי העולם ומישראל, ביניהם נציגי חברות ענק כגון קוקה קולה, בואינג AT&T, Sears ,EMC צ'ק פוינט, IBM, סיטי בנק, דלויט, סיסקו, ועוד.

ד"ר יוסי ורדי, האבא של ההיי-טק הישראלי, ערך ראיון עם גיל שויד, שאחריה נשא דברים דאג נויהם, ראש מחלקת הסייבר של היחידה לאבטחת המולדת בארה"ב, שהחמיא לישראל על הפעילות שהיא עושה כיום בתחום החינוך לסייבר והכשרת דור העתיד.

בין המציגים הישראלים הייתה משטרת ישראל שהציגה את יחידת להב 433, ומתמחה בלחימה בפשע במרחב הקיברנטי, ויפתח רון טל, יו"ר חברת חשמל שסיפר כי החברה מתמודדת עם כ-180 אלף תקיפות ביום.

את התערוכה יזם המגזין הביטחוני "ישראל דיפנס", שבראשו עומד עמיר רפפורט. בין אורחי הכנס: תומס בראון, ראש הסייבר של האו"ם; ג'ייסון לו, נציג קבוצת עליבאבא, שמשמש כסגן נשיא ב-alipay, חברת התשלומים הדיגיטליים של הענקית הסינית; גבי אשכנזי, הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר קרן רש"י ואחרים.

יוסי ורדי / צילום: גלעד קוולרצ'יק
 יוסי ורדי / צילום: גלעד קוולרצ'יק

מתחברים אל הילד שבהם

השגשוג של באר-שבע נמשך: לאחר פארק ההיי-טק המצליח שנחנך שם לאחרונה, נפתח אתמול מוקד משיכה נוסף, לצעירים יותר, אבל לא רק. מוזיאון עולם הילדים - לונדע, ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, הוא מוזיאון חוויתי שמציע לקהל בילוי משפחתי רב-גילאי על-ידי למידה, באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים, התנסות וחישה.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, נפנה מהשיחות על הרכבת הממשלה, וירד לדרום, שם יחד עם מורט מנדל, יו"ר קרן מנדל, איש עסקים ופילנטרופ, ועם רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר-שבע, שיחק במשחק "סחר חליפין".

ריבלין, דנילוביץ' ומנדל / צילום: שלומי אמסלם
 ריבלין, דנילוביץ' ומנדל / צילום: שלומי אמסלם

שלא יהיה משעמם בשרון

דויד קפלן, סמנכ"ל תפעול "גלובוס מקס" ואייל וייסמן, סמנכ"ל שיווק של פרויקט "אושילנד", יצאו לסייר באתר בנייה. וזו לא תחילתה של בדיחה: חב' "גלובוס מקס" מקימה בפרויקט "אושילנד" את מתחם בתי הקולנוע הגדול ביותר באזור השרון, בעלות של כ-100 מיליון שקל, שיכלול 19 אולמות קולנוע הכוללים אולמות VIP, אולמות 3D ובית קולנוע חוצות פתוח בשטח כולל של כ-10 אלף מ"ר.

הפרויקט משתרע על שטח של 52,000 מ"ר בנוי וכולל 1,500 מקומות חניה, שטחי מסחר ואופנה, מתחם מסעדות, מתחמי ילדים, מזרקות, פארק חיצוני חינמי, שוק איכרים וכל מה שצריך כדי לעבור בשלום את החופשה של הילדים.

ותיקים ונהנים

קבוצת הלוגיסטיקה, ההפצה והשילוח אוריין, סיכמה השבוע את השנה באירוע חגיגי בפארק אוובניו בקריית שדה התעופה.

כ-900 עובדי החברה, על מנהליה ועובדיה בתחום ההובלות היבשתיות, ההפצה, השילוח והלוגיסטיקה התכנסו לקוקטייל מחווה ל-70 עובדים אשר חגגו 10 ו-20 שנה בחברה. על האירוע ניצחו סמנכ"לי משאבי האנוש בקבוצה, ביניהם: מירב וולקינסון, יריב פוזנר, ליאת רוטשטיין והמשנה למנכ"ל רונן אזולאי.

העובדים זכו למגוון פינוקים החל משעון ועד סוף שבוע זוגי. ישראל קטורזה דאג להצחיק את העובדים, ותיקים כחדשים.

וולקינסון, פוזנר, רוטשטיין ואזולאי / צילום: מגניפיקס
 וולקינסון, פוזנר, רוטשטיין ואזולאי / צילום: מגניפיקס

יוקרה בחיפה

אם אתם חיפאים, וחשים לאחרונה שפשוט יש לכם יותר מדי כסף, אל חשש: חברת המזרח, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנדרובר, חנכה השבוע (א') אולם תצוגה חדש בחיפה, בעלות שנאמדת ב-11 מיליון שקל. באותו מעמד, הושק הדיסקברי ספורט החדש - רכב פנאי קומפקטי ורב-יכולות.

את האולם חנכו דני עיני, מנכ"ל לנדרובר, רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק, ואורן אוחיון, מנהל האולם החדש. לאירוע הגיעו אנשי עסקים ובעלי עניין.

ערב הפתיחה רשם הצלחה רבה בכך שנמכרו במקום 4 רכבים בשווי כולל של 3 מיליון שקל.

רמי וקסמן ודני עיני / צילום: מיקי שרון
 רמי וקסמן ודני עיני / צילום: מיקי שרון