עוד סמנכ"ל בהוט עוזב את תפקידו על רקע השינוי הארגוני

סמנכ"ל המכירות יעקב (קוקי) טרוזמן הודיע על פרישה ■ לפני כשבועיים התפטרו סמנכ"לית השיווק סביון בר-סבר וסמנכ"ל השירות אייל קרמר ■ הוט עוברת לפעול בשתי חטיבות שראשיהן מדווחים ישירות למנכ"ל

אילן צחי / צילום: סיון פרג'
אילן צחי / צילום: סיון פרג'

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל המכירות בחברת הוט מזה כשנתיים, הודיע היום (ד') על פרישה מהתפקיד. טרוזמן פורש בעקבות השינוי הארגוני שעליו דיווחה הוט בשבוע שעבר, שבמסגרתו היא עוברת לפעול בשתי חטיבות שראשיהן מדווחים ישירות למנכ"ל החברה.

עזיבתו של טרוזמן, שב-4 השנים האחרונות שימוש במספר תפקידי ניהול בחטיבת המכירות, מצטרפת לעזיבתם של עוד שני סמנכ"לים בהוט - סמנכ"לית השיווק סביון בר-סבר וסמנכ"ל השירות אייל קרמר, שעזבו גם הם על רקע השינוי הארגוני.

מנכ"ל הוט, אילן צחי, מסר היום: "אני מבקש להודות לטרוזמן על שירותו לחברה ולהביע את הערכתי הרבה על תקופה מוצלחת ורבת-הישגים. לאור מחויבותו המוחלטת ומקצועיותו, אני סמוך ובטוח שיצליח באשר יבחר לעשות".

טרוזמן עצמו מסר כי "אני מבקש להודות על תקופה מרתקת, במהלכה הובלתי יחד עם ההנהלה את החברה אל הישגים משמעותיים, ובמהלכם התבססה החברה כקבוצת תקשורת מובילה במשק".

במסגרת השינוי הארגוני, הוט מקימה שתי חטיבות, חטיבת לקוחות וחטיבת תפעול, שבראשן יעמדו טל גרנות-גולדשטיין, שתמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת הלקוחות; ואבנר קריב, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל חטיבת התפעול.

גרנות-גולדשטיין (38) משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"לית חברת האינטגרציה Entrypoint. אבנר קריב (36) הצטרף להוט בשנת 2011 והוא משמש בשנה האחרונה כסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול בחברה, ולפני כן שימש כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות.