הרשת החברתית: זוהר הוליוודי בסמטאות נווה-צדק

תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי, ראשי חברת דורי מדיה, אירחו אמש את תחרות חצי הגמר של טקס פרסי האמי הבינלאומי

יוני פארן, זוהר יעקבסון, יהודה לוי ונדב פלטי / צילום: שוקה כהן
יוני פארן, זוהר יעקבסון, יהודה לוי ונדב פלטי / צילום: שוקה כהן

זוהר בצדק

תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי, ראשי חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית דורי מדיה, פיזרו אמש (ב') קצת זוהר הוליוודי בסמטאות שכונת נווה-צדק בתל-אביב, כשאירחו את תחרות חצי הגמר של טקס פרסי האמי הבינלאומי.

טקס האמי - הפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, שמצליח להתבלט גם בתוך עונת פרסי הטלוויזיה והקולנוע הצפופה בארה"ב - ייערך השנה בנובמבר בניו-יורק.

במסגרת התחרות שנערכה אתמול במסעדת דלל, בחרו השופטים את ארבעת המועמדים הסופיים לשלב חצי הגמר בשתי הקטגוריות המובילות - קומדיות באנגלית ודרמות בספרדית.

פלטי, שכיהן בשנת 2011 כיו"ר טקס האמי הבינלאומי, אמר: "אנו גאים בדורי מדיה, שהצליחה זו השנה השנייה ברציפות להביא את אנשי האמי הבינלאומי לישראל. מדובר בהישג גדול ובהבעת אמון של תעשיית הטלוויזיה העולמית בישראל".

אגב, גם בתחום קוד הלבוש נראה כי (רוב!) המשתתפים והמשתתפות אימצו משהו מקוד הלבוש המחייב של השטיח האדום שמקובל בחו"ל.

צעדו עליו בגאון: דגנית ונדב פלטי; תמי מוזס-בורוביץ'; רחלי ויוני פארן, מנכ"ל דורי מדיה דרסט; הבמאי גבעון שניר; עמי אראל; ליאורה ניר, סמנכ"לית התוכן של דורי מדיה; ודרי שי, הבעלים של ערוץ 8 והוט בידור ישראלי, יחד עם בן זוגה, חיים סלוצקי; יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט; מפיק הטלוויזיה ניר כחלילי; יהודה לוי יחד עם הסוכנת זוהר יעקבסון; עודד מנשה; טמירה ירדני; בן ברנר, סמנכ"ל תחום טלוויזיה ותוכן בסלקום; המפיק גיא המאירי; קרן גלייכר, מנהלת רכש תוכן ברשת; ישראל ביס; שרון שפאן, סמנכ"לית ברשת; יואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה; פרנק מלול, יו"ר i24news; אלון דולב, מנכ"ל קרן רוביקון; עידית פארן; מיכל פארן; אילנה ועו"ד יודי לוי, שותף מנהל בגולדפרב-זליגמן; חגי לוי, יוצר הסדרות המדוברות "בטיפול" ו"הרומן"; איש הטלוויזיה עומרי מרקוס; המפיק בני מורן; מיכל נשיב, סמנכ"לית השיווק של דורי מדיה; רויטל בזל, סמנכ"לית המכירות של הקבוצה; ואחרים.

יוני פארן, זוהר יעקבסון, יהודה לוי ונדב פלטי / צילום: שוקה כהן
 יוני פארן, זוהר יעקבסון, יהודה לוי ונדב פלטי / צילום: שוקה כהן

אופק שיווקי

איגוד השיווק הישראלי קיים אתמול מפגש עם בכירי עולם השיווק בישראל. תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי; אייל מליס, יו"ר האיגוד; ואדם אבנון, מנכ"ל Y&R ישראל; אירחו במתחם דופלקס בהרצליה פיתוח מנהלי שיווק בחברות מובילות, שזכו, מלבד הבריזה מהים, גם בהרצאה של סנדי תומפסון, סמנכ"לית אסטרטגיה גלובלית ב-Y&R, ונהנו משיחה עם ליאור רז, יוצר וכוכב הסדרה "פאודה".

החכימו בנינוחות: רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק; גלי ניר, מנכ"לית טעם טבע אלטמן; מדונה חובל, מנכ"לית OTC ומוצרי צריכה טבע ישראל; עינת פורטוגלי, מנכ"לית צ'רלס אנד קית'; אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק בקוקה-קולה ישראל; עינת ינאי, ראש אגף השיווק באל-על; שולה רקנאטי, יו"רית עמותת חינוך לפסגות; אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בבזק בינלאומי; רינת אפרימה, סמנכ"לית שיווק בחוגלה-קימברלי; רונן בר-שלום, מנהל השיווק בשופרסל; איתן זינגר,יו"ר Probook; הילה הרמולין-רונן, מנהלת אסטרטגיה שיווקית בבנק הפועלים; דפנה נעים-שאול, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופרסום במפעל הפיס; טלי סקלר, ראש אגף השיווק בשירותי בריאות כללית; עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק באקסלנס; ואחרים.

אייל מליס, תלמה בירו ואדם אבנון / צילום: אביב חופי
 אייל מליס, תלמה בירו ואדם אבנון / צילום: אביב חופי

נשים בועטות

בסוף מאי סערה הארץ בגלל החשש שישראל תודח מפיפ"א, אבל מסתבר כי בשקט יחסי עומדת להתקיים בימים אלה בישראל אליפות אירופה לנשים עד גיל 19.

רותם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ואביב שיר-און, סמנכ"ל אירופה במשרד החוץ, נפגשו אתמול במלון הרודס בתל-אביב עם סגני שגרירים ונספחים של המדינות שהעפילו לשלב הגמר של הליגה ועדכנו אותם על ההכנות לטורניר.

קמר אמר כי "העובדה שהתאחדות הכדורגל האירופאית (אופ"א) נותנת לנו לארח טורנירים כאלה אומרת שהיא מעריכה את ישראל ואת היכולות שלה לארגן טורנירים בסדר גודל כזה".

גם גיא עוזרי, מאמן הכדורגל, הגיע לכינוס ותרם תובנות משלו.

בתום המפגש הפתיע את הנוכחים שרון אלון, מנהל אזור תל-אביב ברשת פתאל, כשהציג להם את עוגת האליפות שהכין לכבודם שף המלון גולן ישראל.

שיר-און, אלון, עזורי וקמר / צילום: אביב חופי
 שיר-און, אלון, עזורי וקמר / צילום: אביב חופי

כפר-סבא זוכה

שר הפנים, סילבן שלום, בוודאי שמח להתאוורר קצת מהדי הציוץ המביך בטוויטר של רעייתו על "קפה אובמה", כשהגיע אתמול לכפר-סבא להעניק את פרס האחריות החברתית, על סיוע לאוכלוסיות חלשות, נגישות למבנים ואתרים ציבוריים, טיפול בפניות הציבור, עידוד מתנדבים לפעילות קהילתית, שיתוף הציבור בעשייה המוניציפלית, קיום אירועי תרבות, תכנון המקדם ערכים חברתיים, שיפור המוכנות למצבי חירום ועוד.

מטרת הפרס היא לעודד את הרשויות המקומיות לכוון את פעילותן לקידום אחריות חברתית בקרב התושבים ובעשייה המוניציפלית בתחום החברתי.

ראש עיריית כפר-סבא, יהודה בן-חמו, שקיבל את הפרס מידיו של השר, אמר בהתרגשות כי "אחריות חברתית ופעולה למען הקהילה היא חלק חשוב ובלתי נפרד מהאג'נדה החברתית של כפר-סבא".

נכנס לעניינים

עופר בלוך, המנכ"ל הנכנס של חברת החשמל ועד לא מזמן מנכ"ל נייר חדרה, שהחל בתפקידו לפני מספר ימים, נמצא בעיצומו של סבב מתקנים אסטרטגיים של החברה ברחבי הארץ. היעד הראשון בסיורו היה תחנת הכוח אורות רבין בחדרה.

בלוך אזר אומץ וטיפס לגובה הארובה הגבוהה בארץ. יחד אתו טיפס רון וייס, סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים בחברה שאחראי גם על תחום הייזום העסקי.

עופר בלוך ורון וייס?/ צילום: יוסי וייס
 עופר בלוך ורון וייס?/ צילום: יוסי וייס

קופיקו בפתח-תקווה

אייל דרור, מנכ"ל חטיבת שטראוס ממתקים, אירח אתמול במשרדי החברה בפתח-תקווה את נגה ברק, בתה של הסופרת תמר בורנשטיין-לזר, מחברת סדרת הספרים המיתולוגית "קופיקו".

הסיבה לביקור היא שיתוף-פעולה קייצי חדש בין המותג "קופיקו" לממתקי עלית מקבוצת שטראוס.

מסיבות רפואיות נבצר מבורנשטיין-לזר להגיע לאירוע, אך בתה, שמנהלת את המותג, ייצגה אותה.

דרור סיפר כי הוא גדל על סדרת הספרים, ובנותיו הן דור שני להערצה.

נגה ברק ואייל דרור / צילום: סיון פרג'
 נגה ברק ואייל דרור / צילום: סיון פרג'