מוני מושונוב יקבל עשרות אלפי דולרים לקמפיין שני ל-Switch

הקמפיין של המיזם האינטרנטי לרכישת ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל, בהשקעה של מיליון שקלים וחצי, בא להמחיש באופן הומוריסטי את כאב הראש והטרטור הכרוכים ברכישת רכב משומש, לעומת היתרונות של רכישת הרכב דרך Switch

חברת Switch, המיזם האינטרנטי לרכישת ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל, משיק קמפיין פרסומי חדש בהשקעה של כמיליון שקלים וחצי. השחקן מוני מושונוב נבחר להמשיך ולהיות הפרזנטור של החברה והוא יקבל עבור השתתפותו בקמפיין עשרות אלפי דולרים לפי הערכות.

הפלטפורמה של Switch מיועדת לחבר בין מוכרי כלי רכב לקונים וללוות אותם בכל הליך העסקה - משלב בדיקת תקינות הרכב, דרך התמחור ועד השלמת העסקה הכלכלית.

הקמפיין עלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובתחנות הרדיו השונות באמצעות סוכנות המיתוג והפרסום "OPEN" וחברת "חוליגנס" שאחראים על הדיגיטל, כשעיקר החשיפה תהיה בפרסומות בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית.

הקמפיין בא להמחיש באופן הומוריסטי את כאב הראש והטרטור הכרוכים ברכישת רכב משומש לעומת היתרונות של רכישת הרכב דרך Switch. בפרסומת נראה מושונוב כלקוח שמעוניין לרכוש רכב ממודעה, ומגלה כי אין קשר בין המכונית במודעה למכונית - ואת זה Switch רוצה לתקן.

זהו הקמפיין השני של חברת Switch בו משתתף מושונוב. לפני כחצי שנה, עם עליית המיזם, השתתפו מוני ומיכאל מושונוב, ואף התארחה באחת הפרסומות גם השחקנית סנדרה שדה, אשתו של מוני מושונוב.

ממחקרים מקדימים שערכה החברה עולה כי 46% מהקונים הפרטיים קנו ממוכרים פרטיים. 59% ממוכרי הרכבים חשים חוסר אמינות לעומת 35% מהרוכשים. 38% מהמוכרים מספרים על חוסר ידע מכני, לעומת 21% מהקונים. 34% מהמוכרים מדגישים כי אינם בקיאים בתמחור הרכב, כאשר 22% מהקונים מדווחים על אותה בעיה. 28% מהמוכרים מלינים על חוסר זמן לטיפול בהליך מכירת הרכב, זאת בעוד 34% מהקונים חשים את אותה הבעיה.

אסף חרל"פ, מייסד ומנכ"ל Switch מקבוצת כלמוביל: "אנחנו שמחים להמשיך ולעבוד עם מוני מושונוב בקמפיין שמטרתו לחדד את איכות הרכבים המופיעים באתר Switch. בפרסומת, אשר מראה באופן הומוריסטי את עולם מכירות רכבי יד שנייה, מעבירה בהצלחה את ערכי החברה שחרטה על דגלה להחזיר את האמון בעולם עסקאות הרכב בשוק הפרטי. אנו מרוצים מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

מחברת בין מוכרי כלי רכב לקונים

Switch מבצעת בעבור המוכרים את בדיקת הרכב על חשבונה, מעניקה ייעוץ מקצועי בתמחור, צילום תמונות מקצועיות, יצירת ביקושים לרכב באמצעות חשיפה במדיות שונות, איתור וסינון של רוכשים רציניים בלבד וסיוע בקיום והשלמת העסקה באמצעות תיאום פגישה. ההתקשרות הבסיסית מתבצעת דרך אתר הבית של המיזם.

בהיבט של הקונה, החברה מציגה רק כלי רכב שקיבלו את אישורה הטכני והם ללא תאונות שילדה או בעיות מנוע וגיר. הלקוח יכול לעיין ברשימת הליקויים (אם יש) ולקבל סיוע בהשלמת העסקה, לרבות העברת בעלות וכסף. בנוסף מוענקים לרוכשי הרכב 6 חודשי אחריות על המנוע והגיר ו-5 ימים להתחרט על העסקה.

החברה עוסקת בכלי רכב מבעלות פרטית בלבד (לא ליסינג או השכרה), עם ותק של עד 8 שנים על הכביש, קילומטראז' נמוך מ-150 אלף ק"מ ובדיקה במכון מורשה. בשלב זה אינה מתמקדת בפלח רכבי היוקרה ומציעה כלי רכב כבר מרף מחיר של כ-35 אלף שקל. מסירת הרכב תתבצע עד 8 ימים מיום השלמת התשלום מהקונה. לאורך כל התהליך הרכב נשאר אצל המוכר, עד ביצוע העסקה. על פי המודל העסקי של המיזם, החברה אינה גובה כסף מהקונה ואולם גובה 5% מהמוכר במקרה של עסקה מוצלחת