ברנד על זכיית גוגל במדד המותגים: "לא מובן מאליו"

גוגל זכתה כמותג המוביל במדד המותגים של "גלובס" זו השנה השלישית ברציפות ■ מנכ"ל גוגל ישראל בוועידת MAD 2015 בשיתוף Orange: "בימים האחרונים יצאנו בפרויקט מיוחד - לתעד ולמפות את שביל ישראל"

מאיר ברנד / צילום: תמר מצפי
מאיר ברנד / צילום: תמר מצפי

לראשונה, ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בישראל בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט, שמתקיימת היום בתל-אביב - נחשף מדד המותגים לשנת 2015.

כתבת השיווק של "גלובס", אילנית חיות, הציגה את הזוכה במדד המותגים, מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד. זוהי השנה השלישי ברציפות שחברת גוגל נבחרת במובילה את המותגים בישראל.

"תודה רבה, אני מתרגש מאוד", אמר ברנד "כמדומני זו השנה השלישית שאנו מקבלים את הפרס הזה, ואנו לא לוקחים זאת כמובן מאליו. אני רוצה להודות גם לעובדים המסורים של גוגל, שהובילו אותנו למותג חזק.

"בעיניי זו קריאה, לזכור שבסופו של דבר העולם שלנו מתמקד בעניין של איך למקסם את הערך לצרכנים - בין אם זה באופן כללי, ובין אם זה משהו ספציפי מותאם לצרכן.

"אני גאה להכריז שבימים האחרונים יצאנו בפרויקט מיוחד - לתעד ולמפות את שביל ישראל. תודה", אמר ברנד בסמוך לזכייתו.