"פורבס": יוסי ורשבסקי - בין 20 המנהלים הבולטים בישראל

לפי "פורבס", "ורשבסקי עשה את הבלתי ייאמן: עצר את ההידרדרות, גיבש תוכנית פעולה ארוכת-טווח וביצע קיצוץ כואב בשכר ובמצבת העובדים. כתוצאה מכך, בפעם הראשונה מאז שעלה לאוויר, ערוץ 10 רשם רווחים"

יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן
יוסי ורשבסקי / צילום: גיא קרן

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, נבחר על-ידי מגזין "פורבס" ישראל כאחד המנהלים הבולטים בישראל.

המגזין הפיץ השבוע את רשימת 20 המנהלים הבולטים של "פורבס", בגיליון שעל שערו מופיע מנכ"ל טבע, ארז ויגודמן. בין המנהלים הבולטים האחרים גם גלעד אלטשולר (אלטשולר שחם) ומארק און (GETT).

פרט לורשבסקי, מופיעים ברשימה רק עוד שני מנהלים מתחומי המדיה והפרסום - יוסי לובטון, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי; ואלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית.

על ורשבסקי - שבאחרונה העניק ריאיון בלעדי ל"גלובס" בוועידת MAD 2015, בו סיפר כי לא קיבל בונוס על העובדה שהצליח להוביל את הערוץ לרישיון של 15 שנה - נכתב ב"פורבס" כי הוא "עשה את הבלתי ייאמן: עצר את ההידרדרות, גיבש תוכנית פעולה ארוכת-טווח וביצע קיצוץ כואב בשכר ובמצבת העובדים. כתוצאה מכך, בפעם הראשונה מאז שעלה לאוויר, רשם הערוץ רווחים".

על אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, נכתב כי הוא "שינה את דפוס המחשבה, מיתג את הערוץ מחדש, בנה לוח שידורים משודרג והזרים דם חדש במסדרונות אולפני החינוכית".